Hotel Concordia ***

Rome
Hotel Concordia
Concordia

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Concordia bij:

1 review over Hotel Concordia in het Nederlands

Een goede ligging dat is al!!

Ellen van Herpen, 2-5-2013

Bij binnenkomst wist ik het al ouwe rotzooi.

Ik vroeg of er een lift was en die was, bij het zien van de lift kreeg ik al lach kriebels. Er kon 1 koffer in en er kon nog maar net een persoon bij. Ik stapte de kamer in op eerste verdieping nr. 105 ik schoot keihard in de lach. Ik zag een poppenkamer, het bed was 120 breed en 160 lang. Er paste net een koffer naast en die moest je eerst weghalen als je het bed in wilde stappen. Ik schoof het gordijntje van het raam weg en tot mij verbazing tralies voor het raam en het uitzicht waren buizen. Weet je hoe dit voelde: als een gevangenis cel. Heel erg benauwd. De airco maakte een lawaai dus het raam open maar dat was geen goed idee. De buurman had de tv keihard aan. De ontbijt ruimte was in de kelder en was niets bijzonders. De kamer was wel schoon. Het personeel was vriendelijk. Ik zou zeggen niet doen dit hotel veel te duur, leg er dan maar een paar centen bij voor iets beters. Ondanks alles is de ligging perfect.

Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Concordia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Concordia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Concordia scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.