Bed and Breakfast Colosseo **

Colosseo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Colosseo bij:

1 review over Bed and Breakfast Colosseo in het Nederlands

A en W, 18-2-2008

We keken vanuit ons balkon uit op het Colosseum, geweldig dus. Kamer prima, schoon. Badkamer wat klein, maar okay. Kamers komen echter totaal niet overeen met foto's. Geen enkele kamer heeft een bad, terwijl dit wel in een folder staat. Ontbijt wordt niet vers geserveerd; zelf koffie uit automaat pakken en wat zoete broodjes en voorverpakte crackers. Het is dus geen echte B&B. De sleutel moesten we bij een andere B&B halen, waar een zeer onvriendelijke dame ons in 1 van haar kamers probeerde te praten (die een stuk minder fris zijn). Onze gereserveerde kamer bleek nog niet gereed wat ons zeker 2 uur oponthoud heeft gekost. Je bagage kun je dus ook niet achterlaten; dat kan evt in die andere B&B of op Termini. Kortom; Perfecte locatie, prima kamer, zeer matige service
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Colosseo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Colosseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Colosseo scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.