Hostel Cherry Rome

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Cherry Rome bij:

2 reviews over Hostel Cherry Rome in het Nederlands

Vreselijk!

PM, 12-11-2010

Toen we aankwamen werden we allereerst weggestuurd, omdat we te vroeg kwamen. Toen we later terugkwamen waren er nieuw problemen, we waren met 23 terwijl ze dachten dat we met 20 mensen zouden komen. We werden naar een ander hostel gesuurd, Astro hostel. De kamers waren vies, er liepen namelijk zwarte beestjes in de bedden. Veel van ons hadden daarna uitslag en zijn naar de dokter geweest. Ook het ontbijt was vreselijk slecht, een aantal crackertjes en sandwich brood. Daarnaast kwam er geen warm water uit de douches, en werden we soms uit de douche gejaagd omdat het zoontje de vrouw die de baas was in het hostel, nog in de badkamer moest zijn.

Ook ligt het hostel vlak naast de weg en is het erg warm op de kamers, je moet dus met het raam open slapen, terwijl er elke 5 minuten een metro langs komt razen, waardoor je niet erg lekker zult slapen op de bedden die doorzakken tot op de grond. Gelukkig konden wij hier na 3 dagen weer weg.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

HORROR!

Caroliene, 30-10-2010

Cherry hostel Rome was een ramp. Te weinig bedden, doorgezakte bedden, bedwantsen en te weinig douches en wc's.... Ontbijt was erg karig. Een aantal van ons is onder de uitslag (door de bedwantsen) thuisgekomen. Geen service.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Cherry Rome in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Cherry Rome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Cherry Rome scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.