Hotel Castellino Palio Bianco ***

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Castellino Palio Bianco in het Nederlands

Niet heen gaan

Fam. Wensink, 20-10-2011

Hotel Piazza Venezia is geheel niet zoals op de foto's van hun site. Er werkten een chagrijnig meisje achter de receptie. We kregen een zolderkamer, snikheet, geen aircoditioning, en geen raam die open kon! (wel een hoog dakraam maar die viel zowat uit elkaar). Het bed was prima. echter de douche was heel erg. Er was een miezerig straaltje, je had geluk als er lauw water was, en dan heb ik nog niets geschreven over de vieze douchegordijn. de ventilator in douche werkte niet. de televisie (digitale tv) deed het niet. er was geen afstandsbediening voor. ;s ochtends gemeld bij de receptie. 's avonds was er nog niemand geweest. 's avonds nog een keer gemeld en toen kwam er een jonge man die wat knopjes heeft ingedrukt en zich daarna verexcuseerde dat hij het niet zal doen. het ontbijt was voor italiaanse begrippen redelijk. Je hoorde alleen alles (het klaarzetten van de borden etc). Het was erg gehorig en je hoorde zowel het verkeer, als de buurman, als de televisie van de andere buurman.
Gereisd met partner in oktober 2011

Dit nooit meer!!!

Conchita van Geijn, 4-11-2010

Dit Hotel voor vrij veel geld geboekt, maar wat een domper!!

Kamer met een "King-size" bed gekregen (dat is dus 140 breed in Rome!!Wij twee vriendinnen , zonder relatie met elkaar, hebben gevraagd naar andere kamer / twee losse bedden.

Helaas niks was mogelijk...na gevraagd te hebben naar de baas konden we de volgende dag een andere kamer krijgen of ergens anders heen gaan.(zouden wel 1 nacht minimaal moeten betalen i.v.m. reservering)

Kamer konden we open krijgen door het kaartje in de hoek van het slot te drukken zodat het slot opensprong: gaat sneller dan het slot!Iedereen kan dus zo op je kamer!!Doet de Italianen helemaal niks als je dit meld.

De dames aan de balie waren niet allemaal even vriendelijk...handdoeken van de vorige dag waren gewoon opgevouwen en als "nieuwe" weer opgehangen: we hebben drie keer moeten vragen naar nieuwe op een dag!!! Kortom Niet Heen Gaan!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

ronduit slecht

Essie, 3-11-2010

Bij aankomst was het al even schrikken, de balie en entree zien er totaal anders uit als op de site.

Kregen we een kamer, heel erg klein. Moesten een bed van 140 cm breed samen delen, zijn vriendinnen, geen relatie....krapjes dus als je ook de lakens moet delen. koffer stond direct naast het bed. nergens kon je iets neerzetten.

Badkamer....tja als je t zo kan noemen. Verroest, kapot, van alles los.

Gevraagd voor een andere kamer, en die kregen we een dag later, kamer was beter alleen zat deze aan de drukke straatkant, heel erg lawaaierig, 24 uur lang.

De klantvriendelijkheid was ver te zoeken, Eentje was ronduit brutaal en onbeschoft.

Denk je schone handdoeken te hebben....zijn ze opgevouwen en neergelegd, waren ze nog nat van vorige dag en onder de vlekken. Hebben 3 keer moeten vragen om schone.

Voordeel is de mooie ligging, als je maar niet aan de voorkant slaapt vanwege het lawaai.

In Nederland zou dit maar 1 ster hebben.

Gereisd met vrienden in september 2010

Yvonne, 29-6-2007

Qua locatie is dit hotelletje top, aan Piazza Venezia met om de ene hoek de Trevi fontein en om de andere het Forum en Colosseum. Kamers erg klein maar wel goede bedden en schoon. Over het receptiepersoneel niets te klagen, ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt voor Italiaanse begrippen ok. Het is een vrij duur hotel, de kamers zijn het niet waard maar je betaalt voor de locatie. Alles op loopafstand en bijna alle bussen stoppen voor de deur.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Castellino Palio Bianco bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castellino Palio Bianco in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castellino Palio Bianco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castellino Palio Bianco scoort een 3.25 uit 10 op basis van 4 reviews.