Appartement Cardinal ****

Rome
Appartement Cardinal
Cardinal

1 review over Appartement Cardinal in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis om Rome te bekijken!

Rob en Mira, 5-2-2009

Appartement Cardinal in Rome is een ideaal appartement voor 2 personen, met een heerlijk terras en helemaal volgehangen met originele schilderijen! Het complex met allemaal prive appartementen was goed beveiligd en heerlijk rustig, vlakbij een enorm park waar je heerlijk kunt wandelen en joggen. Helemaal prettig was bushalte 982 net om de hoek, nog geen minuut van het appartement. Super, binnen 10 minuten stonden we op het St Pieterplein. Ook de limoservice van en naar het vliegveld was perfect. Alles prima geregeld door Isaac van Rentalinrome. Als we weer eens naar Rome gaan, boeken we zeker via hen.
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cardinal in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cardinal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cardinal scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.