Rome

1 review over BedAndBreakfast Be First in het Nederlands

prima uitvalsbasis om Rome te verkennen

marja van rijnsoever, 2-1-2014

Be first ligt een kleine 10 minuten lopen van Termini; dus zowel het openbaar vervoer als het centrum van Rome zijn gemakkelijk lopend te bereiken.

Be first is kleinschalig (4 kamers) en ligt op de 1e etage van een appartementencomplex in een multiculturele wijk waar we ons trouwens erg veilig voelden. De kamers zijn schoon en met smaak ingericht. De bedden zijn goed. Er is wifi, een computer met printer voor algemeen gebruik en een mogelijkheid om koffie/thee te zetten.

De kamers worden elke dag schoongemaakt. De ontvangst is vriendelijk daarbij is het prettig dat er informatie wordt verstrekt over bezienswaardigheden/restaurants enz.. Het ontbijt, dat in een bar op zo'n 100 meter afstand wordt verstrekt bestaat uit een croissant naar keuze en een koffie. Wij vonden het leuk zo tussen de Italianen en lekker.

Goede restaurants zijn er genoeg .

Prima prijs/kwaliteitsverhouding, aanrader!

Gereisd familie in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Be First in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Be First zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Be First scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.