Appartement Bavastro Apartment C

Bavastro Apartment C

1 review over Appartement Bavastro Apartment C in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteit

Y, 2-3-2011

Ik ben er geweest met een groep van 19 studenten. We waren op excursie in Rome met school. Het was een goed appartement dat bestaat uit 2 losse appartementen waarvan 1 voor 2 personen en de andere voor 6 personen. Er zit een deur in waarmee de twee gescheiden kunnen worden al was dat bij ons niet zo. In totaal waren er 3 badkamers, elke kamer had een eigen badkamer met toilet en douche. Er zaten twee keukens in, je kon daar niet met iedereen tegelijk eten, daar was het te klein voor! In de keuken was wel alles aanwezig. Je kon er koken, er was een vaatwasser en een broodrooster! Wat ik handig vond is dat het maar 10min. lopen was naar het metrostation en met de metro kun je op alle belangrijke plekken in Rome komen. Tijdens ons verblijf kwamen we kakkerlakken tegen, dit werd na een telefoontje met de beheerder direct opgelost! Er wonen ook Italianen in het appartement dus er zijn vaste bewoners en daardoor is het niet vervallen. Er is een kleine lift aanwezig!
Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bavastro Apartment C in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bavastro Apartment C zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bavastro Apartment C scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.