Pension Astro **

Rome
Pension Astro
Astro

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Astro bij:

1 review over Pension Astro in het Nederlands

Vreselijk pension

jwest, 23-1-2012

Deze accomodatie in Rome is zeer slecht bevallen. Allereerst waren er te weinig bedden, waardoor sommige mensen van onze groep met z'n tweeën in één bed moesten liggen. Daarnaast waren de bedden erg vies en sommige bedden waren gerepareerd met plakband. Ook zaten er overal bedwantsen, waardoor veel van ons met uitslag en bultjes terugkwamen van de reis.

Ook het ontbijt stelde niets voor, er waren crackers, jam en brood en verder niets. Koffie of thee moesten we zelf zetten als we dat wilden.

Ook douchen was niet erg prettig, aangezien er maar één douche tegelijk warm water gaf.

Ondanks dat dit hostel niet duur is, wil ik het niemand aanraden.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Astro in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Astro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Astro scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.