Hotel Astrid ***

8,9

5 reviews over Hotel Astrid in het Nederlands

heerlijk verblijf

Mario, 8-5-2016

hotel kamer was schoon, compleet en voorzien van goede douche. geen last van buren geluiden. ontbijt is prima met uitzicht over Rome (dakterras). gratis gebruik van minibar. ligging is ideaal. met tram 2 kom of ga je naar Metro station Flaminio. vanaf dit metro station is de rest van de stad goed te bereiken. echt een aanrader.

iets anders: indien je gebruik maakt van de trein naar of van het vliegveld vergeet dan niet je treinticket af te stempelen. wij hebben gezien dat conducteurs geen pardon hebben voor toeristen die het systeem niet kennen en schrijven direct een boet uit. Laat je goed voorlichten!!!!!! (of neem een shuttle bus/taxi)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Leuk hotel voor paar dagen Rome

Kleine, 30-3-2014

Dit hotel is ons prima bevallen. Erg makkelijk te bereiken ( met metro tot Flaminio) bij Piazza del Popolo ( waar vandaan je veel bezienswaardigheden lopend kunt gaan zien) met de tram tot de 3e halte, dan de straat naar de rivier in lopen en staat het hotel verder aangegeven. Wij hebben een Roma pas genomen, waarmee je 3 dagen kunt reizen en gratis entree hebt voor 2 ( maar niet alle) bezienswaardigheden. Vaticaan met gids bekeken, voordeel is dat je niet in de rij hoeft te wachten, nadeel dat het wel heel snel gaat en je niet echt rustig kunt kijken.
Gereisd met partner in maart 2014

Prima uitvalsbasis om Rome te ontdekken

Karel, 11-10-2010

Wij kwamen hier terecht omdat we op loop afstand van het Olympisch stadium een hotel zochten (Ivm een U2 concert daar). Prima hotel, schone kamer echter wel allemaal krapjes. Maar dat is meestal in de hele grote steden. Vriendelijk personeel, erg behulpvaardig. Mooi uitzicht,m met name 's avonds op de st. Pieter.
Gereisd met partner in oktober 2010

Toppertje!

Inge Ellens, 21-9-2009

Het Best Western Hotel Astrid ligt aan de Tiber bij het centrum van Rome. Mooi hotel, goed Engelssprekend personeel, service ok, kamer schoon en netjes. Ontbijtbuffet: niks mis mee, vooral het terras waar je zit te ontbijten met uitzicht op het Vaticaan. Bus 2 stopt om de hoek en gaat naar het Piazza del Popolo waar je de metro kan pakken. Verkeerslawaai was er wel, maar wij vonden dat niet storend. Hadden kamer met balkon.
Gereisd met partner in september 2009

M.J.Dehne, 13-9-2006

goed hotel met een leukdakteras waar men het ontbijt doet.goede service.de mini bar op de kamer is gratis.Gewoon een goed hotel.
Gereisd met vrienden in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astrid bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astrid in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astrid scoort een 8.85 uit 10 op basis van 5 reviews.