Hotel Grand Villa dei Papi ****

Grand Villa dei Papi

2 reviews over Hotel Grand Villa dei Papi in het Nederlands

Prijs/kwaliteit in orde

Rinus, 5-4-2011

Het hotel is rustig gelegen in een ruime tuin, parkeerplaats is er voldoende, ten tijde van ons bezoek, eind maart waren er nog weinig gasten en het restaurant was voor diners dan ook nog niet in bedrijf, dat is geen probleem, in de omliggende plaatsen zijn voldoende restaurants en de receptie gaf ons daarvoor de nodige adviezen.

De kamer was ruim en het ontbijt was in orde.

Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op het Lago Albano en het aan de overzijde gelegen stadje Castelgandolfo, waar we uitzagen op het zomerpaleis van de paus met sterrenwacht.

Gereisd met partner in maart 2009

ontbijt veel te pover

Heidi Machiels, 3-8-2009

Grand Hotel Villa dei Papi is inderdaad qua prijs zeer aanlokkelijk, doch heeft geen terras ( verschrikkelijk om handdoeken en badgerief te laten drogen ) . Kamers waren zeer ruim doch de badkamer was zeer klein. Zwembad matig ! Ontbijt was verschrikkelijk weinig , beetje stokbrood en wat beleg meer niet !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Villa dei Papi in Marino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Villa dei Papi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Villa dei Papi scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.