5,4

Matig

9 reviews over Hotel Airport Palace in het Nederlands

Goed hotel, alleen dat eten...

GeiaSou, 11-6-2011

In juni 2007 hier een week gelogeerd in verband met een groepsreis naar Rome. Op zich is het niet onplezierig om in Lido de Ostia te zitten, omdat je met de trein eenvoudig naar Rome kunt. Ook 's avonds is het lekker om nog wat uit te waaien bij de pier in Ostia en is er nog voldoende activiteit op straat. Het hotel is ons minder goed bevallen. De kamers hadden fantastische bedden (hard!) en de verzorging was ook uitstekend (dagelijks schone handdoeken en badspulletjes), maar we keken uit op een ander gebouw. Grootste ergernis was het eten: een beperkte keuze, met bediening die veel te gehaast en onzorgvuldig was. Wij kregen tot onze onvrede het eten uitgeserveerd, maar dat lag waarschijnlijk aan de geboekte reis. Ook ontbijtbuffet niet aansprekend. Prima hotel om te verblijven, niet om je te vermaken, maar zorg in ieder geval dat je dan buiten de deur eet.
    Gereisd met vrienden in juni 2007

Fout hotel, dringend te renoveren!!

De Jongh, 22-6-2009

Met groep naar hotel geweest, kamers smerig met vetvlekken op behang en vergane spiegels. Duidelijk vraagt dit om snelle renovatie. Bed was gelukkig wel schoon. Onveilige buurt. Gangen half afgewerkt, verlichting deed het niet. Superkleine kamer met nog kleinere badkamer.
    Gereisd met vrienden in juni 2009

Goed hotel!Goede bedden!

José, 6-10-2008

Goed hotel goede bedden. lekker eten en drinken.Als je meer wilde kon je gewoon vragen aan het personeel. Elke dag schone handdoeken. Het is beslist géén negatief hotel!! Je komt tenslotte voor Rome en niet voor het strand. leuk barretje ontdekt een paar honderd meter richting strand. elke avond gezellig daar wat gedronken ipv in het hotel.
    Gereisd met vrienden in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Airport Palace**** bij :

nu eens een goede beoordeling

Caroline en Fred, 16-9-2008

tot onze schrik lazen wij de beoordelingen van dit hotel na onze 8daagse excursiereis geboekt te hebben met als uitvalsbasis dit hotel.

tot onze verbazing is dit hotel prima, iedere dag schone lakens en handdoeken. het personeels was vriendelijk en behulpzaam tijdens het eten, eten was ook goed, kreeg zelfs soms iets meer in de vorm van toetjes. de kamer was heerlijk, balkon erbij en het bed sliep uit de kunst ( kamer 717 hadden wij). tja, lido di ostia is niet echt een vakantieparadijs maar wij kwamen voor rome waar wij iedere dag te vinden waren. winkels wel dichtbij dus prima hoor! Denk dat het beter is om zelf er naar toe te gaan want iedereen verwacht iets anders van een hotel.Gelukkig waren de onderstaande slechte recensies niet van toepassing op ons en onze 22 nederlandse touristen groep.

Gereisd met partner in september 2008

meest foute ligging ooit

j en t, 21-7-2008

na een verblijf in een ander hotel in een groepsreis was dit echt een teleurstelling, vieze vloerbedekking, weghalen!! en de plaats lido di ostia is echt 10x niks, wat een ralle bedoening zeg! ook het strand is vreselijk, is er bijna niet. zelfs de palmboom bij de pier stond er maar bruin en doods bij. snap niet wat reisorganistaties hier zoeken, is ook slecht voor hun beeld als bedrijf.
      Gereisd met partner in juli 2008

Hotel heeft zijn beste tijd gehad

Margreet Pinkse, 21-7-2008

Ligt in smerige, onveilig aanvoelende buurt. Weinig te doen 's avonds. Te ver van het strand. Kamers zijn oud en bedompt. Hotel heeft dringend een renovatiebeurt nodig.
      Gereisd met vrienden in juli 2008

Co en Janny, 4-6-2008

Na een mooie rondreis was het hotel een tegenvaller. Personeel afstandelijk en veel te zakelijk. Kamer goed. Eten matig en geen keuze. Hotel ligt aan een drukke weg.Zeker geen vier sterren hotel.
      Gereisd met vrienden in juni 2008

Ton en Marijke, 25-4-2008

Ligging: nodigt niet uit tot wandeling, wel winkelstraat in de buurt.

Service: baliepersoneel onvriendelijk, rest redelijk.

Eten: voldoende wat betreft qualiteit en hoeveelheid.

Kamers:klein. donker, ongezellig en weinig bergruimte.

Algemene indruk: te zakelijk.

Gereisd met vrienden in april 2008

Alice, 21-10-2007

Ik vond het personeel erg onvriendelijk. Het eten was matig. De kamers zijn goed. De bar en de lounge zijn erg zakelijk ingericht. Niet erg gezellig om te zitten.
      Gereisd anders in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Airport Palace**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airport Palace in Lido di Ostia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airport Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Airport Palace scoort een 5.44 uit 10 op basis van 9 reviews.