Hotel Villa Fiorio ****

Hotel Villa Fiorio
Villa Fiorio

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Fiorio bij:

1 review over Hotel Villa Fiorio in het Nederlands

Franca en Wim Adriaansen, 11-6-2006

Zeer slechte bereikbaarheid (bus komt niet regelmatig (lange wachttijden), taxi in Frascati na 20.00 uur niet meer beschikbaar en trein gaat 8x per dag. Geen shuttleservice met het vliegveld. Daarom zelf auto gehuurd en iedere dag naar Metrostation Anagina gereden (20 min.)Dit waren extra kosten.

Kamer was voor 4* matig (niet schoon, badkamer klein en smerig. Kamer bijgebouw is geen succes en zeer luidruchtig. Ik vind dat op de Internetsite betere informatie gegeven moet worden want nu lijkt het of het hotel erg goed bereikbaar is en ik had voor een 4* hotel wel meer verwacht. We hebben geen spijt van de boeking maar waren teleurgesteld in een aantal zaken.

De tuin was schitterend met een mooi zwembad. Prachtig uitzicht over Rome.

Villa is rustig gelegen en goed toeven na een hectisch dagje Rome.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Frascati is een leuk plaatsje. juni 2006

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Fiorio in Grottaferrata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Fiorio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Fiorio scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.