Appartement Agriturismo Casale le Crete

Appartement Agriturismo Casale le Crete
Agriturismo Casale le Crete
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Agriturismo Casale le Crete bij:

3 reviews over Appartement Agriturismo Casale le Crete in het Nederlands

Gewoon heerlijk

Lenneke, 10-8-2017

Drie weken mogen verblijven op deze fijne plek.

Het huisje en het tuinmeubilair stralen weinig luxe uit en mede daardoor waren onze verwachtingen niet al te hoog gespannen.

We hebben echter een heerlijke vakantie gehad! Zwembad voor de kinderen met voldoende ruimte er om heen (ook in de schaduw), tennisbaan, speeltuintje voor jongere kinderen.

Er waren in onze periode ook andere gezinnen met kinderen die allemaal gezellig met elkaar speelden.

Het wemelt van de uitstekende restaurants en leuke dorpjes. Een aantal wel op iets verdere afstand (45/60 minuten).

Als kers op de taart is daar Eline, de Nederlandse gastvrouw. Niets is te veel voor haar. Van tips over wat te bezichtigen, waar te eten, het oplossen van eventuele mankementen tot het reserveren van restaurants en het regelen van privé rondleidingen in een kasteel.

Wat ons betreft een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige accomodatie en gastvrouw.

René en Pauline Witsiers-Hanen., 10-11-2016

Wij hebben met onze twee kinderen van 7 en 9 jaar oud drie weken mogen genieten van deze geweldige accommodatie. De appartementen zijn mooi en zeer schoon en van de nodige gemakken voorzien. Het ligt wat hoger zodat je een mooi uitzicht over het dal hebt. Er is een kleine speeltuin ( behoorlijk nieuw ) een gratis gezamelijke wasmachine een mooie tennisbaan met kunstgras en een heerlijk mooi zwembad. De Nederlandse en tevens gastvrouw Eline is er elke dag om voor iedereen vragen te beantwoorden of problemen op te lossen en geeft met liefde en plezier alle info wat je zou willen weten. Dit doet ze geweldig goed en hebben haar als een zeer prettig persoon ervaren. Al met al hebben we er een hele fijne vakantie gehad en hebben meteen geboekt voor drie weken in 2017.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Eline de Vries, Manager, 14-12-2016

Dank Pauline en Rene voor jullie recensie.

Jullie waren fantastische en respectvolle gasten en ik ben blij dat ik jullie volgende zomer weer mag verwelkomen.

Lieve groeten aan alle vier en tot volgend jaar!

Lekker plekje...

Marjon, 6-6-2016

We hebben in mei een weekje in appartement Origano gelogeerd. Het was simpelweg een lekker plekje. Mooi zwembad en prachtige tennisbaan. Er was een probleem met het warm water, maar dat werd dezelfde dag opgelost. De bank was iets minder, maar die wordt vervangen. Eline is heel behulpzaam, kan je leuke dorpjes in de buurt aanraden en uiteraard ook de juiste restaurantjes. Zeker een aanrader, het is een prachtige omgeving.
Gereisd met partner in mei 2016
Eline, Manager, 31-7-2016

Dank Marjon voor je beoordeling!

Jullie waren hele fijne gasten, ik hoop jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen.

Lieve groeten aan beiden,

Eline

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Casale le Crete in Acquapendente, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Casale le Crete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Casale le Crete scoort een 9.37 uit 10 op basis van 3 reviews.