8,7

Uitstekend

4 reviews over Bungalow Villa Greta in het Nederlands

Gewoon Geweldig

jannie lubbers, 19-2-2010

Hierbij willen wij onze ervaringen kenbaar maken. Super mooie bungalow en lekker nieuw. 2 grote slaapkamers en een grote woonkamer van 40 m2. Prachtige keuken. Fijne italiaanse buren en een bijzonder gastvrije verhuurder. De buurvrouw Ornella brengt iedere keer verse groente en fruit uit de tuin. Soms ook lekkere toetjes en ook jam. Waar maak je dat nou mee? Wij hebben fantastische uitstapjes gemaakt. Venetië dichtbij en snel met de trein (voor 10 euro op en neer in55 minuten). Ik raad aan deze bungalow zeker ook aan voor golfliefhebbers omdat een van de mooiste golfbanen op 5 km afstaan ligt. Doen dus!
    Gereisd met partner in februari 2010

Wat een fantastische plek

Fam.vd Graaf Capelle ad IJssel, 9-2-2010

De bungalow is zeker een van de redenen dat onze vakantie een zeer geslaagde is geworden. En wat een fijne combinatie de ene dag de zee en de andere dag de afkoeling van de rivier. Wat een fantastische plek.

Wij hebben zo genoten, dat wij als souvenir hetzelfde koffiezettertje hebben gekocht (als in de bungalow) en zullen thuis hiervan genieten en vooral herinneringen blijven ophalen aan Villa Greta

Gereisd familie in februari 2010

fantastische plek

w van veluw, 7-2-2010

wij gezin met twee kinderen van de leeftijd van 5 en 8 jaar , hebben ons hier prima vermaakt!! veel te zien, strand zeer kindvriendelijk, in Lignano zelf mooie winkels uit gebreide supermarkten. heerlijk om na een uitje terug te komen,in het rustige maar vriendelijke dorp Pertegada .de bungalow is super van alle comfort voorzien.en als je er voor openstaat veel contact met de lokale bewoners .wat betreft de ervaring van andere huurder is bij ons de ervaring totaal anders!!Wij gaan hier nu voor het derde jaar naartoe nou en dat zegt genoeg!!!
      Gereisd familie in januari 2010

?

oppassen je word getild!

heksy189, 29-1-2010

alles lijkt in orde en de service van de eigenaren ook(die toevallig tijdens onze vakantie ook aanwezig waren,in het huis ernaast).

maar na eindcontrole van de woning die goed was bevonden,werd gezegd dat de borg later terug gestort zou worden................maar wat blijkt na eindelijk 3 weken verder kregen wij een rekening van 1300 euro,dat er zoveel aan de woning kapot was en zeer vuil .dus dit met de borg van 200 euro zou ons 1500 gaan kosten.

toen wij dit uiteraard niet betaalde kregen we allerlei rare dreig brieven .

wees dus gewaarschuwd,

als je deze woning boekt is je accomodatie 2 keer zo duur!!!!

Gereisd familie in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Greta in Udine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Greta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villa Greta scoort een 8.67 uit 10 op basis van 4 reviews.