Hotel Alabarda **

Hotel Alabarda
Alabarda
3,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alabarda bij:

1 review over Hotel Alabarda in het Nederlands

mooie stad, redelijk hotel

jellybergsma, 25-4-2012

Het hotel zit op de 3e verdieping van een gebouw, er is een lift maar deze is erg klein en komt niet heel betrouwbaar over. Het hotel wordt niet aangegeven op de bordjes dus het is ook even zoeken. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt slecht engels. Ontbijt is prima, wel erg zoet. Omdat de airco uitgaat bij het afsluiten van de kamer was het altijd erg warm als we weer terug kwamen. Er is een computer aanwezig met internet, hier kun je elke dag gratis een half uur gebruik van maken.

Wij hadden geen auto tot onze beschikking, maar er is genoeg te doen in en om Trieste om je een week te vermaken. Met de bus reizen is goedkoop en goed te doen.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alabarda in Trieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alabarda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alabarda scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.