Hotel Il Cervo ****

Il Cervo
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Il Cervo bij:

3 reviews over Hotel Il Cervo in het Nederlands

Gedateerd hotel met fijn personeel

Bert en Jannie Lodonk, 1-10-2016

Busreis Drielanden Italie, Oostenrijk & Slovenie.

Schitterende reis met een uitstekende chauffeur/reisleider Marcel, die nog echt lol in zijn werk had en een uithangbord is voor de doorstart van touroperator! Hotel Il Cervo gedateerd met wel heel vriendelijk personeel. Ontbijt zeer goed, diner heel wat minder, met name het hoofdgerecht was gewoon slecht. Douche niet goed schoon en toiletpapier werd niet aangevuld. Voor het zwembad (splinternieuw) moet 7.50 euro per keer voor worden betaald. Dit zou weleens mede de reden kunnen zijn dat touroperator dit hotel niet meer gaat boeken.

Gereisd met partner in september 2016

prima hotel,goede verzorging.

fam van Dijk, 30-5-2016

Wel even extra betalen bij reisorganisatie voor kamer aan voorzijde .Kamers zijn ruim en groot. Van buiten ziet hotel er typisch italiaans uit ,maar van binnen is het leuk en gezellig. Eten is prima,lekkere italiaanse dingetjes,s lands wijs,s lands eer.

Mooi terras op 1e verdieping.Leuke excursies vanaf tarvisio gemaakt.

Een bezoek aan bedevaartsoord Monte di Lussari in Camporosso is absoluut de moeite waard ,met gondel omhoog,ik heb hoogtevrees ,maar het is niet eng.

Bij terugkomst een lekkere ijskoude Limoncello van onze chauffeur Gerben, dit had hij prima georganiseerd.Vanaf daar kun je door naar Lago di Fussine voor een heerlijke picnic.

Al met al ,een prima hotel,geen overdreven luxe ,maar wel helder en schoon.

Lopen naar centrum is even de heuvel af,maar is goed te doen.

Een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2015
Lisa, Responsabile marketing, 30-7-2016
Thank you for your review. We hope you'll come back again to visit us in Tarvisio, because this year we have built a swimming pool (almost ready), and next year we also renovate the exterior!

Een leuk hotel.

Yvonne, 22-6-2014

Il Cervo is een mooi gelegen hotel. Tegen een berg aan met uitzicht op Tarvisio.
Gereisd met vrienden in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Il Cervo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Cervo in Tarvisio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Cervo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Cervo scoort een 7.6 uit 10 op basis van 3 reviews.