Bed and Breakfast Agriturismo Casasola

Agriturismo Casasola

1 review over Bed and Breakfast Agriturismo Casasola in het Nederlands

Prachtige B&B met de aardigste mensen uit Italie

Jeroen_77, 2-8-2012

Ik ben al 3x in deze B&B gebleven en wilde m eigenlijk niet op Zoover zetten om het een beetje exclusief te houden, maar deze mensen verdienen gewoon een vermelding op Zoover. Voor fantastische prijzen heb je een top kamer met alles er op en er aan, heerlijke wijn van het huis (eigen wijnlandgoed) en een home made Italian dinner. Niks is de eigenaren te gek om voor je regelen. Op doorreis naar zuiderelijk Italie is dit mijn vast plek en geregeld doen we nog een nacht extra. Dicht bij de kust, Venezie en Trieste te midden van de rustige wijnvelden. In een woord super! Fam. Casasole-Bortolusso Graziemille!
Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Agriturismo Casasola in San Gervasio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Agriturismo Casasola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Agriturismo Casasola scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.