Vakantiehuis Casa Roman Italia

9,8

14 reviews over Vakantiehuis Casa Roman Italia in het Nederlands

Ware Italiaanse leven

ronald, 3-9-2016

Prachtig huis in rustige, echt Noord-Italiaanse omgeving aan de voet van de Dolomieten. Veel te zien in de omgeving. Let wel op (de protectie) voor de muggen in de zomer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekend, zéér mooi gelegen. Veel te zien!

Bert Rogiers, 21-7-2016

Voor jong en oud vanalles te beleven. Dankzij de beschikbare infogids, onvergetelijke uitstappen gemaakt. Je leert het echte Italië kennen op unieke plaatsen. De ligging van het vakantiehuis is uitstekend, een echt gezellig stadje.
Gereisd met partner in juli 2016

Voelde als thuiskomen!

Robbert Linger, 20-8-2015

Mede door Casa Roman hebben wij met onze familie (gezin+schoonfamilie) een erg mooie vakantie beleefd in Sacile. Temperatuur lag gemiddeld op 37 graden.

Het huis zelf en de ligging van Casa Roman gaf iedereen het gevoel van thuiskomen. We konden vanuit hier overal heen en dat hebben we ook zeker gedaan (o.a: Venetië, Padoa, prosecco tour, Aqualandia en andere zwemlocaties voor de kinderen).

Aangeboden info over de omgeving laat je ook niet thuisblijven. Dank daarvoor mevrouw Roman (prettig de goeie contacten via de app)

Sacile is Italië op zijn puurst. Een erg vriendelijke ervaring. Hoop eens terug te keren, want de boxspringsbedden uit Utrecht liggen super. Ik heb de naam van de leverancier genoteerd.

Met vriendelijke groeten uit Utrecht,

Robbert Linger

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Een zeer comfortabel appartement

G. van de Poll, 3-8-2015

Dit is een super schoon en comfortabel appartement. De bedden die zijn erg goed. Dit is zeker het vermelden waard. Wat ook erg prettig is, dat er airco aanwezig is. Wij hebben 2 weken prachtig weer gehad. De infomap met veel informatie over uitstapjes, restaurants etc. is echt handig. Er is zoveel te zien in de omgeving dat 2 weken gewoon te kort zijn .Bv. Venetië, Triëst, het meer van Barcis etc. De eigenaars doen er echt alles aan, om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ze staan altijd voor je klaar.

Ik denk als je er eenmaal geweest bent, dat je zeker nog een keer teruggaat.

De ideale plek om Noord - Italië te ontdekken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig!

Anita, 29-8-2014

Het vakantiehuis was kraaknet en zeer comfortabel! Schitterend weer en dank zij de info die iwij van de supervriendelijke eigenaars gekregen hebben wij heel mooie plaatsen ontdekt! Een echte aanrader!
    Gereisd met vrienden in augustus 2014

Schitterend

Stefan, 7-4-2014

Prachtig appartement met een zeer mooie inrichting en een mooie tuin. Alles wat nodig is, is aanwezig. Supervriendelijke eigenaars. Wij komen zeker terug. Bedankt Nadia en Giacomo
    Gereisd met partner in februari 2014

Zeer aangename plek

Dierickx Claude, 5-4-2014

Wij waren met een groep mensen in casa Roman Italia in Sacile. Iedereen was in bewondering voor deze plaats en voelde zich onmiddelijk thuis !
    Gereisd met vrienden in maart 2014

Italiaans genieten

josee Vanbuel, 20-9-2013

Al voor de 4de keer dat we afreisden naar vakantiehuis "Casa roman Italia" in Sacile.Zoals altijd vonden we onze vakantiewoning in onberispelijke staat. Alles pico-bello. het weer hadden we ook nog mee, het is weer een super vakantie geworden. Omdat het vakantiehuis op amper 10 min. stappen van het station ligt en alzo de ideale uitvalsbasis om Italie te verkennen, hebben we meermaals de trein genomen.We hebben dan ook weer een heel ander stuk van Italie gezien, zoals Trieste en Padova. Trieste, gelegen aan de Adriatische Zee, met zijn prachtige gebouwen en indrukwekkend stadsplein is zeker de moeite waard voor een bezoek. Ook Padova moet je gezien hebben. En als je dan eens een lekkere, luie vakantiedag wil, staan de ligstoelen in de tuin van "Casa roman" klaar om te genieten.Een echte aanrader is vakantiehuis "Casa roman" voor iedereen die van een zonnige vakantie houdt en de grote drukte kan missen..Merci Nadia en Giacomo, jullie vakantiehuis is perfect.
    Gereisd met partner in september 2013

Prachtige woning in een gezellig Italiaans dorpje

Jeroen Walraven, 23-8-2013

Wij hebben zeker genoten van dit zeer compleet uitgeruste huis en omgeving. Wij hebben nog niet zo’n uitgerust huis meegemaakt in het verleden.

Wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen naar Sacile.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Goede uitvalsbasis

lk, 22-7-2013

Typisch Italiaans vakantiehuis.

Mooie ruime kamers met pluspunt: airco.

Huis is in stadje gelegen dus tuin valt eerder klein uit en is langs (tijdens onze vakantie periode: ietwat drukke) weg gelegen.

Maar indien je graag wat kilometers wil tijden, is dit huis DE perfecte uitvalsbasis voor de meest adembenemende uitjes: Bbq aan het meer van Barcis, mooie Italiaanse cultuur-steden, ruwe natuur bij Pradis, uitjes naar de zee, het supergezellige Caorle, Romeinse kunst in Aquileia, wondermooie Dolomieten of het betoverende Venetië om je hart te verliezen.

En zoveel meer moois. Het maakt je vakantie uiterst divers. 2 weken zijn voorbij gevlogen!

Eigenaars zijn heel begaan met je vakantie. Infoboekje met uitjes is inbegrepen: heel mooie tips en bovendien vlotte feedback.

Wij hadden een heerlijk verblijf!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Roman Italia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Roman Italia in Sacile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Roman Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Roman Italia scoort een 9.79 uit 10 op basis van 23 reviews.