Vakantiepark Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros) ****

Vakantiepark Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros)
Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros)
4,9

Matig

• Activiteiten5,2
  • Onderkomen6,9

15 reviews over Vakantiepark Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros) in het Nederlands

Wat een verschrikkelijke camping

Fam. Buskermolen, 17-8-2017

Wij hadden bij onze reservering aangegeven dat we met een caravan met 2 bijzet tentjes zouden komen

Bij aankomst kregen we een plek aangewezen waar iedereen overheen liep naar het zwembad, die in aanbouw was. Op de plek die wij daarna kregen kon de caravan staan met 1 tentje waar onze 4 kinderen in moesten slapen de voortent kon niet eens aan de caravan zo klein was de plek. Er was tot 23.30 uur herrie van muziek op de boulevard. Na 0.00 uur kwam er een bus met muggenbestrijding over de camping rijden. Dit adem je gewoon in. Ook was het toiletgebouw zo verouderd (ontbrekende douchekoppen, geen toiletbrillen, deuren die niet op slot kunnen) Toen we gingen klagen en aangaven dat we direct weer weg wilden en ons geld terug wilden konden we wel een grotere plek krijgen. Dit aanbod hebben we niet aangenomen. Er was te veel wat niet goed voelde. De kinderen wilden liever in Oostenrijk in de regen zitten dan hier nog één nacht langer te blijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping in opbouw.

Rokus, 8-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

We hebben een prima vakantie gehad in een bijna nieuwe stacaravan van Albatross via touroperator.

Het lijkt er op dat camping onlangs is overgenomen door een nieuwe organisatie. Heet nu ook Marina Julia camping village. Het zwembad wordt fors uitgebreid. Een deel met de glijbanen werd in onze vakantie opgeleverd. Ook het gebied rondom het centrum met horeca en campingwinkel werd opgeknapt.

De stacaravans staan wel dicht op elkaar. Zorg er dus voor dat je een caravan met zicht op het strand krijgt. Dat is prima.

Grootste bezwaar vonden wij het enorm harde geluid van de (Italiaanse) animatie. Dit was elke avond van 21.00 tot 23.30 uur. We hebben hier iets van gezegd maar dit gaf geen verbetering. Na overleg met touroperator mochten we wel verhuizen naar een andere caravan.

Ik weet niet of het zo blijft, maar er zijn veel vaste staanplaatsen, hele 'straten' (Italianen en Hongaren). Complete bouwwerken met tenten over de hele plaats heen (met daaronder caravans, tentjes, zitjes etc.). Bijzonder!

In de omgeving is o.a. Triëst leuk om te bezoeken. Maar ook Lubljana (over de grens in Slovenië) is een aanrader.

Monfalcone is toeristisch gezien niet veel. Wel handig dat hier een Lidl zit voor de boodschappen.

Wat betreft het strand. Dit is niet het allermooiste. Maar wordt wel netjes bijgehouden. Regelmatig wordt met een shovel het zeewier weg gehaald.

O, ja. Honden zijn hier van harte welkom. Dus wanneer je daar niet van houdt is dat goed om te weten :)

Tenslotte. Er waren veel muggen 's avonds. Wel iets om rekening mee te houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niets bijzonders

Onbekend, 30-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Standaard camping, zwembad in aanbouw maar wel te gebruiken. Mobile homes netjes maar erg dicht op elkaar. Omgeving is waardeloos, Monfalcone is verouderd op zondag 1/3 van de restaurants gesloten. Enorm veel vluchtingingen absoluut niet de moeite. Grado is een mooie plaats maar zeker 20 minuten met auto.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Sterk verouderd sanitair

Richard, 15-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Prima camping voor 1 of twee dagen. Veel vaste plaatsen met Hongaren, die plekken bezet houden en beweren dat deze plek voor hun auto is. Er presteerde zelf iemand zijn auto te parkeren voor onze vouwwagen , nog voordat deze was uitgeklapt. Ja zijn oom die hier op de camping staat zei dat hij daar mocht staan. ook de plek naast ons was blijkbaar door vaste gasten ingepikt. mijn auto stond daar even zodat we goed konden uitpakken. Kwam er een vaste bewoner aan die beweerde dat ik daar weg moest. Haar auto staat daar altijd. Ik heb ze te kennen gegeven maar lekker op de parkeerplaats te parkeren. Verder veel poep bacteriën in het zwembad, ontbrekende wc rollen in de wc's Dus u snapt wel waar de vieze billen afgewassen worden. Veel last van muggen, daar kan de camping niets aan doen. alle korte gasten krijgen een bandje om.Tegen het weglopen. Staan plaatsen veel te duur, wij gaan er nooit meer heen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fijne camping enigsinds gedateerd

Dhr Filemon, 29-7-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

De camping is zoals in eerdere beoordelingen te lezen is enigsinds gedateerd maar er is verder niets mis mee. elke morgen word het strand netjes gemaakt door drie man. De wc worden schoongemaakt door een team van zes vrouwen tuinmannen maken de paden en het plein om de zwembaden schoon.

Het restaurant heeft geen ster maar je kunt er prima eten. Monfalcone is geen Milaan maar wel een leuk dorpje. Er is een bakker op 200 meter van de camping die elke dat geopend is van zes uur s'morgens tot 1 uur s'middags. Er is een groot winkelcentrum alle dagen heel de dag open diverse mega supermarkten. veel leuke terrasjes ( bar da marino ) heel fijne vakantie gehad 1 minpuntje gevonden de vele muggen dus spray bij de hand houden.

Gereisd met partner in juli 2011

Niets voor LUXELUI maar zeker in orde!

Chris, 12-8-2009

In tegenstelling tot wat velen durven te beweren is het aangenaam vertoeven op de camping. Je hebt er inderdaad niet de grote luxe en qua sanitair mag het zeker wat fraaier maar warm water was er (dit jaar) wel!

Een 4 sterrencamping is het al lang niet meer, enkel nog op papier maar als je er reeds enkele jaren komt krijg je een heel ander beeld en zie je toch dat het personeel moeite doet om het er proper te houden en hier en daar wat te verfraaien. Het is dan ook een zeer groot domein!

Op elke camping komen net zoals in dure luxe resorts verscheidene nationaliteiten samen, dat neem je er bij, willen of niet!

Dit jaar liep er dag en nacht security rond op de camping, een goede zaak!

Bezienswaardigheden in de buurt:

- Ronchi dei legionairi (oorlogsmonument vlakbij luchthaven Ronchi)

- Isola della Cona (natuurreservaat vlakbij Monfalcone)

- La Rocca (oorlogsmonument in Monfalcone)

- Triëste (op 20km van Monfalcone)

- ...

Gereisd met partner in juli 2009

ruimte, rust en vakantie!

wim, 31-7-2009
  • Onderkomen7

Een camping met een zwembad om u tegen te zeggen: super groot, perfect onderhouden, zeer proper. We moeten toegeven dat het sanitair niet meer van het modernste is maar deze is wel massaal aanwezig, waardoor je niet moet vechten voor een douche of een wc. Verder is er een mooi strand aanwezig, met een strandbar. De campingplaatsen zijn ruim en voor iedereen is er water en electriciteit voorzien. Het belangrijkste van deze camping is dat je 's morgens wordt gewekt met een vriendelijke begroeting in het italiaans, we zijn nog altijd in Italië niet in België of Nederland. Kortom, ondanks zijn minpunten zoals sommigen hieronder zwaar in de verf zetten is dit een super camping!
Gereisd met partner in juli 2009

Teringbende!

Sven, 2-9-2008

Wat een trieste bende en rotzooi! Ik heb nog nooit op zo'n slechte camping gezeten. Met de camper 1 nacht overnacht en wij zijn gillend weggegaan. Voelde ons ook niet veilig tussen alle vaste bewoners uit oost-europa. Camping is zwaar in verval. Winkel zijn maar een paar schappen en een groot deel waarin de winkel gevestigd is staat leeg. Dit is absoluut geen vier sterren, hooguit 1! Ga hier niet naar toe want daar krijg je levensgrote spijt van. Oud, vervallen, vieze douche en toilet. Wij zijn als camperaars veel gewend maar dit had ik nog nooit gezien. Het leek wel of we in een ghetto kwamen of een oorlogsgebied. Echt héél slecht!
Gereisd familie in september 2008

Nooit meer

wim, 16-8-2008

Ben het helemaal eens met Sven. We wisten niet hoe vlug we de volgende morgen moesten vertrekken. Camping helemaal in verval. In winkel was het 35 graden. Nooit van airco gehoord! Slecht onderhoud. Allen pizzeria op camping scoort goed . Nooit meer!
Gereisd familie in augustus 2008

Hans van den elsen, 4-1-2008

Prima camping met goede ligging. Vriendelijk personeel en met name een zeer prettig en groot zwembad. Huisjes staan op een redelijke afstand van elkaar, zodat je niet al te dicht op elkaar zit.
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros) in Monfalcone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marina Julia Camping Village (vh. Villaggio Turistico Albatros) scoort een 4.86 uit 10 op basis van 21 reviews.