Bungalow Villaggio Laura

Bungalow Villaggio Laura
Villaggio Laura

2 reviews over Bungalow Villaggio Laura in het Nederlands

Leuke bungalow, zeker voor gezin met kinderen

Van Dort, 24-8-2010

Bungalow is ideaal voor een gezin met kinderen.

Let niet op het meubilair dit is verouderd maar ruim voldoende. Je leeft met goed weer toch buiten, en bij slecht weer is de woonkamer goed toeven.

Tuin is mooi afgesloten, kinderen kunnen zo niet bij de straat.

Afstand naar het strand is goed te lopen. Afstand naar de winkelstraat van Pineta ook. Zo zit je precies op een goed locatie. Je kan kiezen voor de drukte maar ook weer terugkeren naar de rust. Wij hebben geen overlast gehad van wat dan ook.

Airco is mogelijk, hebben wij niet nodig gehad. Wij vonden het niet echt heel warm worden in de bungalow.

De boiler en een fohn is even lastig. Deze twee samen werkt niet.

Lignano is ook een ontzettend leuk plaatsje. De markt op maandag is een aanrader, de pretparken voor de kinderen natuurlijk verslavend.

Wij hopen volgend jaar weer terug te keren naar dit heerlijke plaatsje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Een aanrader!

Zaagman, 2-8-2010

We hebben genoten van deze locatie. Genoeg (afgesloten!) speelruimte voor de kinderen. Dicht bij het strand en het gezellige stadje. Goed te bereiken en zeer vriendelijke service. Douche is wat krapjes voor mensen van grote omvang, maar ziet er verzorgt uit. Ruimte slaapkamer met plaats voor campingbedje. Inhoud (bestek, glazen e.d.) keukenkastjes vrij beperkt. Mooie groene locatie. Leuke activeiten in de omgeving. Bij de plaatselijke VVV is voldoende informatie te vergaren. Trieste en Venetië uitstekend te bereiken met de trein. Winkels (o.a. supermarkten) op loopafstand. Een aanrader voor gezinnen met kinderen (van 0 tot 20 jaar). Veilge stranden en leuke barretjes plus beachparty's.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villaggio Laura in Lignano Riviera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villaggio Laura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villaggio Laura scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.