Vakantiepark Belvedere Pineta ****

Vergane glorie

Tamara, 26-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Er was niet veel wat we goed vonden... Wij vonden deze camping vergane glorie. Hadden een stacaravan gehuurd, maar keken tegen de achterkant van onze buren aan (dat deden alle stacaravans). Dat gaf nou niet een camping gevoel. Er was geen "gezellig centrum": Het zwembad lag op afstand van de winkel, wat weer op afstand van het strand lag etc.

Heel erg veel muggen, maar dat is een bekend probleem aan de Adriatische kust, dat kun je weten. Goed smeren helpt.

Er was animatie.... en hoe.... één van de dames was nog te moe dat ze een stap zette met de minidisco. Totaal geen enthousiasme. Wij vonden de animatie een aanfluiting. Het kan zoveel beter! Maar misschien zijn wij de laatste jaren wel verwend met superenthousiaste jongens en meiden.

Winkel was normaal, net als op andere campings. Grote supermarkten waren in de buurt (15 minuten rijden).

De eetgelegendheid was niet gezellig.

Personeel was beleefd, niet de aardigheid die wij van Italianen gewend zijn.

Ooit zal dit beslist een bruisende camping zijn geweest, maar daar was niks meer van te zien. Wij houden van een beetje levendigheid, maar dat was hier totaal niet (stacaravans stonden helemaal apart van andere camping gasten). Het was er gewoon saai.

We hebben slechter meegemaakt, dus voor ons net een voldoende, maar het kan vele malen beter!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Never, nooit meer!

Henriette Horst, 19-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Drama, deze vakantie! Oersaai voor tieners, valt niks te beleven. Animatie beschamend. Personeel onvriendelijk. Zee smerig en ging vreselijk stinken. In de avond buiten zitten gaat niet vanwege muggen. Jongerenkampen( 400 Kids) op camping. Maken van zelfde sanitair gebruik. In zwembad mag niks, badmeester fluit steeds. Eerder vertrokken . Zo klaar met deze ook verouderde camping . Geen aanrader! 4 sterren? Hoe dan?
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vreselijke camping

Miranda Spiegelaar, 10-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Niets te doen voor 10 ers en pubers, saai, je wordt lekgeprikt door de muggen, als het eb is kun je niet zwemmen omdat je tot aan je knieen in het slijk zit. De stank gaat niet meer uit je bikini. Campinggevoel is hier niet aanwezig. Erg jammer allemaal!!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer!!!!!!!!!

Jens vos, 10-8-2017
  • Activiteiten5

Heel veel muggen, er waren jongeren kampen 22.30 stil 7.30 luid wakker. Het meertje niet lekker water om in te zwemmen,veel krabben leuk om te vangen. Lekkere broodjes. Prima zwembad met badmuts verplicht. Na twee dagen gingen we weg door de muggen en herrie van de twee honderd kinderen van de kampen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Vanessa wessels, 5-8-2017
  • Onderkomen3

Ik klaag niet snel maar deze camping had echt een muggenplaag. Voor een week betaald maar we zijn na 2 nachten van de campinh gevlucht en terplekke naar een andere gegaan. Oké sanitair word onderhouden, zelf wc papier meenemen. Douch is erg klein. Bezetting is niet groot, geen campinh gevoel, strand niet fijn. Zwembad is ook niks ook de ligging ervan niet. Weinig in omgeving te beleven. Sorry geen aanrader
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie rustige camping

Ingrid, 15-7-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

2 keer achter elkaar naar deze camping geweest. Het lijkt alsof ze nooit volgeboekt zitten maar met kleine kinderen is dit juist ideaal. De stacaravans zijn top, wij hadden een plekje pal naast het zwembad dus de kinderen konden er zelf heen lopen (en vanaf het terras zelf nog een oogje in het zeil houden). Zwembad is klein maar heerlijk overzichtelijk, nooit te druk en geen gekeet om ligbedjes. Animatie is leuk, en terwijl de kinderen zich vermaken kun je zelf onder toeziend oog een hapje eten en een glaasje prosecco drinken. Leuk voor 's avonds is het nabij gelegen plaatsje Grado. Nadeel: op 5 min. lopen van het strand wat op zich top is (met beach bar en langzaam aflopend) maar het ligt aan een moeras waardoor het water troebel is, de grond modderig en het sterft (ja echt HEEL erg) van de muggen. De receptie dames mogen wel een cursus gastvrijheid volgen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Rustig

A. Kamer, 5-9-2015
  • Onderkomen10

De accommodatie van de touroperator was super goed geregeld. Het was een grote en schone stacaravan en elke dag werd er gevraagd of alles nog naar wens was. De voorzieningen voor de camping gasten zagen er mooi en vernieuwd uit. De andere voorzieningen waren wel toe aan wat vernieuwing. Zo was de animatie minimaal en enkel in het Italiaans. De plek waar de animatie 's avonds werd gegeven was tegelijkertijd ook het terras van het restaurant die vaak om 18.00u al vol zat. Als je later kwam moest je dus op de grond of bankjes (die er een stuk verder vandaan stonden) plaatsnemen. Toen wij er waren was de camping voor 1/8 ongeveer bezet, wat de faciliteiten (buiten facilitaire gebouwen) duidelijk niet aankonden.

De camping is midden in een natuur gebied waardoor het lekker rustig is gelegen.

Voor kleine kinderen is het perfect want het zwembad is niet al te groot en de zee loopt langzaam af. Omdat het aan een baai ligt, zijn er ook geen golven in de zee.

Gereisd met partner in augustus 2015

Spijtig van de muggen

Vosje, 29-7-2015
  • Onderkomen6

Verbleven hier met andere koppels

Plaatsen vrij uit te kiezen. Plaatsen zijn ongeveer 100 m niet meer .

Camping was maar voor 20%bezet. Gras stond vrij hoog en er lagen nog veel naalden op de plaatsen. Wij hebben toch vrij veel last van de muggen gehad : wortel doek voor de tent , anti muggen kaarsen , spiraal kaarsen, en veel product smeren en dan viel het een beetje mee.

Gras voetbal veld stond vrij hoog , onze kinderen waren gaan voetballen met het animatie team rond 17 uur en nadien hadden zij elk tussen de 20 à 50 beten op hun benen.

Moesten ze de camping iets beter onderhouden en de muggen aanpakken zou het iets aangenamer zijn.

Sanitair , wc papier zelf mee te brengen. Maar was heel goed onderhouden , de dames kwamen verschillende malen per dag poetsen.

Water aan het strand is niet diep, als het water op zijn hoogste stond kon je met moeite zwemmen. Ideaal voor jonge kinderen. Bodem was heel moerassig , je kon niet ver wandelen omdat je bijna 20 cm in het zand zakte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuk vakantiepark!

Dewi, 7-8-2013
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ik ben 13 jaar geleden, samen met me vader, moeder en 2 zusjes, naar dit vakantiepark geweest. (We hebben het hier thuis nog regelmatig over, leuke herinneringen!) Wij verbleven in een bungalow die mooi en ruim was, we keken vanaf het terrasje zo door de bomen naar het strand en de zee. Erg leuke camping met veel groen, leuk zwembad, min puntje vonden wij de badmust! Ik kan me nog een klein supermarktje herinneren, prima om wat kleine boodschapjes aan te schaffen. Wat me het meest is bijgebleven is het animatieteam, deze deed erg zijn best om iedereen te amuseren.
Gereisd met jonge kinderen in september 2000

Mobilehome van verhuurder Zeer goed

Paul Schoenmaker, 25-6-2013
  • Onderkomen8

Per ongeluk op deze camping gekomen maar dit is een aangename verrassing deze camping is ruim opgezet met veel groen wel 11 hectare,

de moblie home's zijn goed ingericht en schoon je wordt leuk verwelkomt door de mensen van touroperator met nog een leuk flesje wijn.

het was erg rustig hier 25-06-2013 en je kan perfect fietsen naar het leuke stadje Grado wij zeggen een aanrader

Camping personeel mag wat vriendelijker doen (duits of engels zou goed zijn)

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belvedere Pineta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Belvedere Pineta in Grado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Belvedere Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Belvedere Pineta scoort een 5.4 uit 10 op basis van 172 reviews.