9,7

Uitstekend

20 tips over Appartement Casa Calénc

Herman Gehem, 12-7-2015
Voor heerlijke wandelingen over prachtige natuurpaden
lvdb_1, 12-6-2015

Er is zoveel te zien en te doen.....

Sla in ieder geval Bologna niet over! Liesbeth vertelde mij dat ze in Italië over die stad spreken als 'de middeleeuwen op gympen'.

De beste tip is wellicht: vraag Han en Liesbeth om tips. Zij sluiten aan bij jouw wensen en weten welke lokale feesten en evenementen er zijn.

Lucia , 12-6-2015

Er is zoveel te zien en te doen...

Wij vonden Bologna fantastisch.

Maar vraag vooral ook aan Han en Liesbeth wat je niet moet missen. Zij zijn op de hoogte van de kleine lokale feesten en evenementen.

En vegeet vooral ook niet om lekker te genieten van de zon in de fantastische tuin ;-)

Victor, 17-1-2015
Heerlijk, letterlijk en figuurlijk, wandelgebied.
fivesix, 16-11-2014
Huur een Vespa en geniet. Bel de locale vespa club en vraag of je mee kan rijden. Gewoon doen !
fivesix, 28-10-2014
Huur een Vespa! De omgeving rond Cossure en de kust van Rimini is mooi om in te rijden.

Hans en Titia , 23-8-2014
Zeer goede restaurants en vraag aan Han en Liesbeth
Koos Koolen, 27-5-2014

Voor de golfliefhebber zijn er diverse golfbanen in de omgeving.

Kortom een plek om snel terug te komen. We kijken nu reeds uit naar ons volgende verblijf in Casa Calenc

Jacqueline Poort, 6-5-2014

Onder begeleiding van Han kan je ook nog een balletje slaan bij de lokale golfclub of geweldig een gerecht leren koken met de beste (streek)producten zoals verse vis van de markt in Rimini. Ik ben nu verschillende keren bij Han & Liesbeth te gast geweest en ben telkens weer verrast door wat er allemaal te doen en te vinden is.

Ik heb ook ervaren dat Casa Calénc erg goed te bereiken is vanuit bijvoorbeeld Eindhoven of Weeze en ben soms zelfs voor €50,- naar Bologna gevlogen.

Tom Sprengers, 18-10-2013
Het uit eten bij Paolo op vrijdag (visdag) was een voltreffer. En ga ook zeker de keuken in met Han en Liesbeth en leer de fijne kneepjes van de Italiaanse keuken.