8.7FantastischScore uit 279 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.7

Over Camping Rubicone

Camping Rubicone

Een Betoverende Vakantiebestemming voor Gezinnen met Kinderen bij Camping Rubicone

Camping Rubicone is een luxe 4-sterren camping in Emilia Romagna, direct aan de Adriatische Zee, met een uitgestrekt privézandstrand. Het is een oase van rust en ontspanning, omringd door ongerepte natuur, en een waar paradijs voor gezinnen met kinderen. Ons professionele animatie- en sportteam staat garant voor vermaak voor jong en oud, ongeacht hun nationaliteit. Met Nederlandstalige medewerkers zul je geen taalbarrières ervaren. We bieden een boordevol en gevarieerd programma, met de mogelijkheid om gratis deel te nemen aan diverse (sport)activiteiten op de camping. Enkele hoogtepunten van ons programma zijn boogschietlessen, kanoën, golflessen, tennislessen en -toernooien, fitness, Latijns-Amerikaanse dansen en nog veel meer. Camping Rubicone is ook een uitstekende uitvalsbasis voor excursies naar plaatsen zoals Rimini (op slechts 12 km afstand), San Marino (op 28 km afstand) en Ravenna (op 30 km afstand). Waterpretparken bevinden zich ook in de directe omgeving. Bovendien bieden we de mogelijkheid om beroemde kunststeden te bezoeken, zoals Venetië en Florence.

Faciliteiten

• Visa

Contactgegevens

Adresgegevens

Via Matrice Destra 1, I-47039

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.