8,4

220 reviews over Camping Rubicone in het Nederlands

Groot schoon mooi

Fam N, 16-8-2017

+ schoon sanitair dat er ook netjes uitziet, straatjes worden geveegd, vuilnis opgehaald, uitgebreide campingwinkel, fijn zwembad, we hadden mooie grote plek, als iemand weggaat wordt de plek gelijk gemaaid en gesnoeid, al met al voldoet de camping aan de verwachtingen van een 4 sterren camping.

- wij vonden het nogal lawaaiig maar dat kun je natuurlijk verwachten op zo'n grote camping, muziek van arena tot half twaalf ongeveer, maar van beach bar tot in de nacht. Ook het omroepen van de activiteiten van die dag om 09.15 uur kan wat ons betreft achterwege blijven

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig

Caab, 7-8-2017

Prachtige locatie, erg schoon. Voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in juli 2016

Super, over alles is nagedacht.

Mir, 6-8-2017

Strand, toiletgebouwen, standplaatsen geweldig.
Gereisd met partner in juli 2017

Genoten!

Mulder, 5-8-2017

Heerlijke camping waar eigenlijk alle faciliteiten aanwezig zijn. Enige nadeel dat het zwembad een behoorlijk stukje lopen is en niet verwarmd is. Wij zaten in een stacaravan wat echt een aanrader is (van touroperator). De campingplaatsen zijn groot. De toiletgebouwen nieuw!

Wel zou er meer geïnvesteerd kunnen worden in iemand die Nederlands spreekt bij de kinder animatie.

Gereisd met partner in juni 2017

Licht teleurstellend

Eef Bosch, 18-7-2017

Camping Rubicone is fantastisch. Dat weten wij al jaren. Met onze nog jonge kinderen zijn wij vele malen met onze caravan op Rubicone geweest. We hebben binnen onze vriendengroep jaren lang stevige reclame gemaakt voor deze camping. Een tiental hebben daarna camping Rubicone bezocht. Een aantal vele jaren achtereen. Na lange tijd voor andere vakantie bestemmingen te hebben gekozen zijn we uit nostalgie met de familie en onze kleinzoon weer eens naar camping Rubicone geweest. We hebben voor het eerst iets gehuurd. Een 6 persoons bungalow. 033.

Hier komt het woord bijna teleurstellend om de hoek kijken.

De bedden zijn 2 meter lang en waren voor mij, mijn vrouw en alle Italianen prima. Ik ben 182- en mijn vrouw is 179 cm lang. Echter de rest van Europa, en zeker de huidige generatie, is langer. Mijn zoon is twee meter. Een bed van twee meter is dan te kort. 220 cm is tegenwoordig de norm.

In de bungalow en buiten op het terras staan 6 rechte stoelen. In een vakantie is het prettig als er een paar ligstoelen op het terras staan. Ontspannen een boek lezen op een keukenstoel is niet echt ontspannend. Op mijn vraag bij de receptie of het mogelijk was om een paar ligstoelen te krijgen of te huren was het antwoord kort: nee. Misschien kun je ze huren op het strand. € 4.00 per dag. Op het strand! Ik heb bij de Iper zelf maar twee ligstoelen gekocht.

De inventaris was bijna minimaal. Een waterkoker voor thee en een eenvoudig koffiezetapparaat met bijbehorende koffiekopjes was niet in de keuken. Italianen gebruiken dat niet was het antwoord wat ik kreeg toen ik hierover bij de receptie informeerde. Dat niet alleen Italianen de bungalow's huren was geen reden om hier over na te denken. Het specifieke Italiaanse koffiezetapparaat de Cafetière, was slecht geschikt om twee mini kopjes espresso te zetten.

Camping Rubicone, Nogmaals een 10 voor jullie camping. Mijn waardering voor al die mensen die de hele dag bezig zijn om van de camping een prachtig park te maken en te onderhouden. Een prachtig strand, een geweldig zwembad en een prima restaurant. Maar pas de inventaris aan een bezoekers die niet uit Italië komen. Plaat een paar comfortabele ligstoelen op het terras. Voor de €175.00 per nacht die het kost in het hoogseizoen, mag je dit verwachten.

Rubicone wordt dan een nog betere camping. En in mij zullen jullie een nog betere ambassadeur voor camping Rubicone vinden.

Ciao

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super relaxte vakantie

Fam. G, 19-5-2017

Bar op het strand. Geen massastrand. Genoeg te doen voor oudere jongeren.
Gereisd familie in juli 2016

uitstekende camping met een gala aan mogelijkheden

Stef, 26-2-2017

Een zeer goede maar ook mooie camping gelegen direct aan zee. De camping heeft diverse grondplaatsen in verschillende afmetingen maar ook kant en klare huisje of lodge tenten. Uitermate vriendelijk personeel en een zeer provisioneel animatieteam. Ook de kleintjes kunnen zich best vermaken.

dorpje met winkels op loopafstand zodat je niet afhankelijk bent van de campingwinkel. Het sanitair wordt regelmatig schoongehouden en als dan ook een ieder ermee omgaat zoals hij thuis doet is er absoluut niets te klagen. het enige nadeel is misschien de verplichte badmuts, als je het zwembad in wil. Al met al voor een TOP camping voor ons gezin aangezien we dit jaar (2017) voor de derde keer terugkomen.

Gewelidig

familie, 7-1-2017

Fantastische camping, alles klopt hier en is perfect geregeld. De camping ligt direct aan het strand en voor de campinggasten zijn er gratis parasols. Ondanks het hoogseizoen is er altijd wel een parasol vrij. Het sanitair is uitstekend en de plaatsen zijn redelijk groot. Wij hadden plaats 241, voor ons een van de mooiste plaatsen op de camping. Met een caravan + voortent en luifel is er nog voldoende ruimte om te zitten, niet meer voor de auto. Maar er is een grote centrale parkeerplaats. Toch hebt altijd mensen die de auto toch op hun plaats willen proppen, jammer. Twee dorpjes zijn op loopafstand en een mega winkelcentrum is net ver rijden. Ook is er een campingwinkel met redelijke prijzen en elke avond is er een uitgebreide animatie. Wij hebben verder geen last gehad van overlast, lawaai o.i.d. Ja een rustzoeker, zie review Karin, moet deze camping niet boeken in het hoogseizoen. Kortom deze camping is een echte aanrader.
Gereisd familie in augustus 2016

Volgend Jaar weer! Super camping en omgeving.

Edo Gabes, 8-9-2016

Onze 1e keer op deze camping maar wat een super camping, grote en mooie plekken, leuke animatie, lekker strand en zwembad, leuke dorpjes, leuke restaurantjes en hele vriendelijke mensen. We hebben een geweldige vakantie gehad terwijl we letterlijk aan het spoor stonden. Hier wen je heel snel aan, althans wij iig. De plek die we hadden was erg groot en alles paste perfect. De optredens elke avond was dagelijks een uitje van de kinderen en dan namen wij een overheerlijke cappuccino. De bar bij het zwembad en strand waren heerlijk en de prijzen waren redelijk net zoal sin het restaurant. De twee tennisbanen (gravel) werden veel gebruikt en ook wij hebben er plezier van gehad. De supermarkt had alles wat je nodig had en een super groot winkelcentrum zat op enkele minuten rijden. Sanitair kan idd schoner dan het nu was maar dat mocht de pret echt niet drukken. Wij gaan volgend jaar zeker weer.
Gereisd familie in augustus 2016

Mooie locatie, maar toch nooit meer

Hans, 3-9-2016

De camping ligt mooi aan het strand en heeft uitstekende voorzieningen zoals een goede winkel en leuke animatie (echt top). Wij hadden een touroperator tent en die stond vol in de zon (overdag smolt alles in de tent) en keek tegen een muur. Dat was wat jammer. Ook jammer waren de vieze douches en de toiletten die flink naar urine roken. Zoals in de review hieronder ook beschreven, is er veel geluidsoverlast van tieners. Wij zijn gewend dat de bewaking hier wat van zegt, maar niet op deze camping. Zelf regelmatig gevraagd of het stiller kan, maar men trekt zich daar niet veel van aan. Bij animatie werd megaveel gerookt, zodat terras en dansvloer voor de kids blauw van de rook stonden.Veel grote groepen die jaarlijks daar komen en hechte en luidruchtige kliekjes vormen. Dorpjes in de buurt zijn vergane glorie, met oude hotels en groezelige restaurantjes. Kortom, volgend jaar weer Toscane.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Rubicone**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rubicone in Savignano sul Rubicone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rubicone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rubicone scoort een 8.39 uit 10 op basis van 262 reviews.