Appartement Cabraldi (+B&B) *****

Appartement Cabraldi (+B&B)
Cabraldi (+B&B)
9,5

129 reviews over Appartement Cabraldi (+B&B) in het Nederlands

Een rustig en mooi verblijf

Victor & Bernadet, 28-9-2017

Wat een prachtige omgeving, een geweldig uitzicht en een gastvrij ontvangst!

Sfeervolle complete huisjes, waar aan alles is gedacht. Zeer schoon en uitstekend bijgehouden. Prachtige tuin en zwembad.

Geen TV of radio, in ons huisje ook geen wifi, dus veel boeken gelezen.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige plek. Puur genieten.

Peter en Melanie, 6-9-2017

Prachtige plek om te mogen zijn!

Appartement is mooi ingericht en zeer schoon.

Heerlijk luieren, lezen, volledig tot rust komen en genieten van het adembenemende weidse uitzicht, vooral vanuit het zwembad.

Het gevaar bestaat dat je niet veel van de omgeving gaat bekijken omdat het op Cabraldi zo goed toeven is.

Maar pak de auto en verken de omgeving! Het rondrijden op zich is al een fantastische beleving! Enkele aanraders: Sant’Agata Feltria, Ravenna, San Marino, San Leo, wandelen bij La Verna.

Vraag André en Carla om tips voor wandelingen, dorpjes, restaurants etc!

Wij zijn in augustus 2 weken bij de prachtige accommodatie van André en Carla geweest, maar hadden graag nog langer gebleven. We hebben genoten!

Fenominaal

Bep en Kees, 5-9-2017

Wij zijn bij Cabraldi geweest van 19-26 augustus en het is ons super bevallen en hopen zeker nog een keer terug te komen. Alle ingrediënten waren aanwezig voor een fantastische ontspannen vakantie!!! Het duurt even voordat je vanuit de plaats Sarsina bij het brandschone appartement bent maar dan kan je volop genieten van het fenominale uitzicht (360 graden) over het heuvellandschap, de rust en met de andere gasten van het mooie zwembad. Het appartement biedt comfort, zijn smaakvol ingericht en hebben goede voorzieningen en niet te vergeten heerlijke bedden.

Wij hebben echt genoten van de schoonheid van Italië door heerlijke wandelingen te maken vanuit het appartement of verder in de omgeving of tochtjes naar diverse plaatsjes in de omgeving. Heb je informatie of tips nodig voor een dagje uit of voor uit eten gaan dan zijn deze volop verkrijgbaar bij de gastvrije Carla en Andre. Ook het heerlijke zelfgebakken brood hoort bij het ultieme vakantiegevoel.

Echt een aanrader voor mensen die van Italië, rust en ruimte houden.

in 1 woord....... adembenemend mooi

Nathalie, 28-8-2017

Dit is zoals vakantie moet zijn. Enorme gastvrijheid, prachtige omgeving en natuur, een appartement zo schoon dat je van de vloer kan eten....... wat een rust en wat hebben wij genoten van de vakantie. Dit is een aanrader voor iedereen die echt vakantie wilt en wilt genieten van wat vakantie hoort te zijn.

De appartementen zijn mooi, modern en met heel veel ingericht. De bedden bij het zwembad liggen heerlijk en alles is schoon. Het verse broodje wat je 's morgens kan bestellen is verrukkelijk.

Wij komen zeker terug! Carla & Andre, bedankt voor alles en tot volgend jaar!

HEERLIJK!

Bryan Sigarlaki, 28-8-2017

Wij zijn hier van 7-14 juli geweest en dit is ons echt zeer bevallen.

De locatie en accommodatie zijn super, alles is super schoon en netjes.

Het zwembad, de appartementen en het uitzicht zijn een plaatje. Wij zijn hier echt tot rust gekomen. De verzorging door Carla en Andre was top! wij hadden elke dag vers brood en lekker avondeten.

De omgeving en de omliggende plaatsen hebben allemaal wel iets te bieden. Carla en Andre kunnen je echt heel veel vertellen over waar je lekker kunt eten, goede wijn kunt kopen of welk stad je "moet" bezoeken.

Wil je rust, lekker weer, lekker eten en echt Italië beleven..

Dan moet je hier heen! het was een vakantie die ik niet had verwacht maar zo weer zou doen.

Bedankt voor alles.

Buitengewoon plezierig

Maria en Piet, 22-8-2017

Prachtige locatie met schitterend uitzicht. Zeer rustig gelegen. Heerlijke plek om te zwemmen, te lezen, te luieren in de hangmat of te wandelen in de omgeving. Of allerlei tochten te maken of uit te gaan eten, mede op basis van prima tips van Carla en Andre. De inrichting is sfeervol, met goeie spullen en zeer schoon.
      Gereisd met partner in augustus 2017

Toppie natuur en rust, prachtige vergezichten.

Paula & Ton Thehu, 22-8-2017

Wij hebben de afgelopen 2 weken een heerlijke vakantie genoten bij jullie complex. Geweldige, in oude stijl herbouwde, appartementen voorzien met een hedendaagse inrichting. Prettige gastvrouw en gastheer welke onopmerkelijk aanwezig en behulpzaam zijn. En tot slot, maar zeker niet het minste......gelegen in een geweldige natuur met een 360 graden uitzicht, bergen, vergezichten, verscheidenheid van vogels etc. In de avonduren is het vaak genieten van diverse dierengeluiden alsook een onovertreffelijke sterrenhemel. Uiteraard kan men van hieruit diverse dorpen en steden bezoeken en genieten van de lokale Italiaanse gastvrijheid welke hier nog een mooi karakter heeft en niet slechts tiert op het populaire toerisme. Een aanrader en ook voor herhaling vatbaar.

Prachtig gelegen appartementen Cabraldi

Leo en Jolanda van de Mortel, 15-8-2017

Cabraldi met appartement camelia is gewoon weg prachtig.

Zeer mooie grote moderne badkamer.

De slaapkamer was groots en sfeervol, met een hoog houten balkenplafond.

Wil je erop uit in de omgeving voor wandelingen of bezienswaardigheden, weten André en Carla de mooiste pkekjes te vertellen.

Het uitzicht vanuit het zwembad, is ontzettend mooi. ( eigenlijk te mooi )

We hebben 2 weken genoten van deze prachtige locatie.

Leo en Jolanda

Geweldig!

Janneke en Johanna, 15-8-2017

Het appartement is zeer smaakvol.

Elk appartement is zo gelegen dat je veel privacy hebt.

Er is gebruik gemaakt van goede materialen. De prachtige ligging van het zwembad biedt een panoramisch uitzicht over de heuvels. Overdag en in de avond.

De ligging is op een heuvel en dat voegt waarde toe als je van rust en uitzichten houdt.

Fantastisch mooie, rustige vakantiebestemming

Wilbert en Gerrie, 12-8-2017

Wij hebben deze vakantie als zeer ontspannend en inspirerend ervaren. Omdat de prachtige bestemming op 700 meter hoog is gelegen, hadden we een magnifiek uitzicht en hoorden we alleen de natuur om ons heen. Het appartement was ruim, zeer schoon en van alle gemakken voorzien. André en Carla waren op de achtergrond indien nodig aanwezig en voorzagen ons van deskundige en nuttige tips en adviezen. Dit maakte het verkennen van de zeer mooie omgeving nog aangenamer. Het verse brood dat André voor ons bakte zorgde bovendien voor een nog fijner begin van de dag. Kortom: la dolce vita. Het was de eerste keer dat we hier waren, maar zeker niet de laatste!
      Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabraldi (+B&B) in Sarsina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabraldi (+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cabraldi (+B&B) scoort een 9.51 uit 10 op basis van 134 reviews.