9,5

Uitstekend

122 reviews over Appartement Cabraldi (+B&B) in het Nederlands

Prachtig gelegen appartementen Cabraldi

Leo en Jolanda van de Mortel, 15-8-2017

Cabraldi met appartement camelia is gewoon weg prachtig.

Zeer mooie grote moderne badkamer.

De slaapkamer was groots en sfeervol, met een hoog houten balkenplafond.

Wil je erop uit in de omgeving voor wandelingen of bezienswaardigheden, weten André en Carla de mooiste pkekjes te vertellen.

Het uitzicht vanuit het zwembad, is ontzettend mooi. ( eigenlijk te mooi )

We hebben 2 weken genoten van deze prachtige locatie.

Leo en Jolanda

Geweldig!

Janneke en Johanna, 15-8-2017

Het appartement is zeer smaakvol.

Elk appartement is zo gelegen dat je veel privacy hebt.

Er is gebruik gemaakt van goede materialen. De prachtige ligging van het zwembad biedt een panoramisch uitzicht over de heuvels. Overdag en in de avond.

De ligging is op een heuvel en dat voegt waarde toe als je van rust en uitzichten houdt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch mooie, rustige vakantiebestemming

Wilbert en Gerrie, 12-8-2017

Wij hebben deze vakantie als zeer ontspannend en inspirerend ervaren. Omdat de prachtige bestemming op 700 meter hoog is gelegen, hadden we een magnifiek uitzicht en hoorden we alleen de natuur om ons heen. Het appartement was ruim, zeer schoon en van alle gemakken voorzien. André en Carla waren op de achtergrond indien nodig aanwezig en voorzagen ons van deskundige en nuttige tips en adviezen. Dit maakte het verkennen van de zeer mooie omgeving nog aangenamer. Het verse brood dat André voor ons bakte zorgde bovendien voor een nog fijner begin van de dag. Kortom: la dolce vita. Het was de eerste keer dat we hier waren, maar zeker niet de laatste!
Gereisd met partner in mei 2017

Het was heerlijk, prachtig en goed verzorgd!

Christina Meurs, 5-8-2017

Alleen maar positief! Een prachtige stek, schitterende accomodatie en fijne mensen (André en Carla) die iets moois hebben opgezet samen.

De hond Sara hebben we ook in ons hart gesloten! De laatste avond van ons verblijf hebben we nog heerlijk van de kookkunsten van André en Carla mogen genieten, was erg lekker en gezellig! Verder mooie uitstapjes gemaakt naar dorpen en steden in de omtrek, genoeg te zien!

Fantastische plek!

Tom Maarse, 27-7-2017

Wat een geweldige plek!

De omgeving is adembenemend mooi en er zijn tal van mogelijkheden in de omgeving.

Het appartement was super schoon en het zwembad is heerlijk.

We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige locatie in een mooi stukje Italië

Martin en Karin, 2-7-2017

Het verblijf bij André en Carla was top. De locatie is fantastisch met rondom een geweldig uitzicht. Een tot in de details afgewerkte accommodatie. In de omgeving valt genoeg te doen. Natuur, musea, lekker eten, het is allemaal voor handen.
Gereisd met partner in juni 2017

Een Eldorado om meerdere weken te verblijven.

Fenna en Marianne, 29-6-2017

Volop genoten van rust, magnifique uitzichten, privacy, zwembad, goede reistips van André en Carla, prachtig verzorgde ( kruiden) tuin en sfeervol en comfortabel appartement. Kortom het verblijf voldeed aan al onze wensen.

Heimweegevoel hebben we nog dagelijks.

Gereisd met partner in juni 2017

Top-week!

Fam. Mesie, 17-4-2017

Vanuit Bologna met huurauto bij Cabraldi gearriveerd: wat een verrassing!

Unieke ligging op 700 meter hoogte met een geweldig mooi panorama uitzicht. Wat een rust. Mooie, complete en ruime appartementen met smaak en bovengemiddeld ingericht.

André en Carla, jullie hebben iets geweldigs opgebouwd sinds jullie vertrek uit Nederland. Als je van rust en stilte houdt is er geen betere plaats te bedenken.

Wij hebben met volle teugen van alles genoten: de gastvrijheid, het appartement, de italiaanse keuken, onze uitstapjes naar authentieke dorpjes en steden in de buurt en nog veel meer.

Bedankt voor jullie goede zorgen!

Gereisd met vrienden in april 2017

Prachtige locatie, gastvrij ontvangst

erwin_hoedeman, 10-10-2016

We zijn voor de derde keer bij Andre en Carla op bezoek geweest in hun prachtige verblijf Cabraldi. Dit keer met een Regional Highlights groepsreis. Leuk om te zien dat het hen weer gelukt is het verblijf fraaier te maken. Unieke uitzichten vanaf heerlijke terrassen. Dit jaar prachtige wandeltochten in de omgeving gemaakt. Een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtige lokatie met mooie wandelmogelijkheden.

Ton en Thea, 10-10-2016

Schitterende rustige omgeving, fijne gastheer en gastvrouw en hondje Sara om verliefd op te worden, mooi appartement, heerlijk gegeten in de nabije dorpjes en bij Andre en Carla zelf, leuke truffeltocht (2 witte truffels gevonden), mooie wandelmogelijkheden en oude dorpjes om te bezoeken. Geweldig! Helaas was het te fris voor een duik in het zwembad. Goed georganiseerd.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabraldi (+B&B) in Sarsina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabraldi (+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cabraldi (+B&B) scoort een 9.49 uit 10 op basis van 127 reviews.