Hotel Ipoint (Bologna) ****

Hotel Ipoint (Bologna)
Ipoint (Bologna)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ipoint (Bologna) bij:

1 review over Hotel Ipoint (Bologna) in het Nederlands

Goed hotel als niet te veel bezigheden verwacht

Rob, 19-9-2008

Wij waren 10 dagen in dit hotel en is goed bevallen. Auto is must want in het hotel en directe omgeving is niets te beleven. Wij hadden een suite via een goede aanbieding, de kamer was top. Wij raden reizigers aan om kamer 501 te boeken wanneer men een suite boek, die ligt op de 5e etage en bied veel privacy en een prachtig uitzicht.

Zowel ontbijt als avondeten zijn beperkt in keuze. Verwacht geen uitgebreid buffet. Bestel de gratis cappucino bij de ober, want de kant en klaar koffie is niet te zuipen.

De kamer was mooi, ruim en uitgerust met separate douche en bad (met eenvoudige bubbelfunctie), bidet, wc en dubbele wastafel zoals al gezegd prachtig terras met mooi uitzicht.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ipoint (Bologna) in San Giovanni in Persiceto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ipoint (Bologna) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ipoint (Bologna) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.