Appartement Wally ***

8,7

30 reviews over Appartement Wally in het Nederlands

Vele kleine puntjes

Valerie Hendriks, 16-8-2013

Appartement Wally in Rimini is prima, maar niet zo goed als de algemene beoordeling.

Een lijstje met de punten waar wij tegenaan liepen:

- Wel of niet voor de jacuzzi moeten betalen. Erg onduidelijk. Bovendien koud water en veel zand ...

- Bekijk goed wat exclusief/inclusief is, veel kosten achteraf nog moeten betalen ...

- De route met de auto moet beter aangegeven worden. Er zijn 2 straten in Rimini die zo heten, die liggen wel een kwartier van elkaar vandaan ...

- In de keuken is weinig servies (lees 1 mes, 2 glazen) en bovendien is het servies niet schoon ...

- De mensen van het hotel kunnen amper een woord Engels, ook niet zo heel erg handig ...

- Achteraf moet je wachten op je borgsom totdat de baas eens komt opdagen, dat kan wel wat uren duren (zo ook onze ervaring) ...

De punten die prima zijn:

- Perfect restaurant voor de deur

- Een grote supermarkt voor de deur

- Strand erg dichtbij

Gereisd met partner in juli 2013

Geen 9,1 waard

Celine, 8-7-2013

Het appartement was prima met schone kamers en een mooi dakterras. De ligging is prima. Dicht bij het strand, restaurants en de supermarkt.

Toch begrijp ik niet dat Wally zo goed beoordeeld is. De mensen achter de balie spreken niet of amper engels en doen niets met wat er gevraagd werd. Wij hebben meerdere malen gevraagd om extra handdoeken omdat niet iedereen er een had. Hetzelfde geld voor een kussen en het WC-papier. Toen wij hierom vroegen werd hier niks mee gedaan. Ook hebben wij de hele week met dezelfde handdoeken moeten doen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Vervolg

Britt, 31-7-2011

Ondanks de service die af en toe tegen viel was het appartement wel echt super! Alles was schoon en het zag er heel netjes uit. We hadden alleen soms ruzie met een föhn aan de muur maar dat terzijde.

Het appartement ligt echt super. In het straatje achter het appartement liggen alle uitgaansgelegenheden (bars/disco's/restaurants). Wij waren heel erg tevreden (ondanks de soms slechte service dus)

Trouwens, tegenover het appartement zit een restaurant. Niet naar toe gaan want ze behandelen je daar als oud vuil! Wij hadden daar een klacht ingediend en de manager vertelde het gelijk aan heel het restaurant. We werden de rest van de avond aangestaard door alle gasten!

Gereisd met vrienden in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Wally bij:

Goed met een paar minpunten!

Britt, 31-7-2011

Ik ben met 4 vriendinnen (rond de 18 jaar) naar Wally geweest. We kwamen 's middags rond half 4 aan. We konden nog niet gelijk in het appartement omdat ze nog moesten schoonmaken en er een foutje was gemaakt met het verdelen van de appartementen. Wij vonden op dat moment de service vrij slecht omdat wij gewoon maar ergens moesten gaan zitten en niet op de hoogte werden gehouden wanneer we er nou in konden. We zijn zelf om het kwartier maar naar de receptie gelopen. Een jonge man die achter de receptie weet kan aardig zijn maar heel vaak een ongelofelijke eikel. Negen van de tien keer wist hij niets (als we bijvoorbeeld dingen vroegen over discotheeks/taxi's/plaatsjes) en zijn we dus maar naar het restaurantje naast het appartement gelopen waar ze ons wel hielpen. Het zwembad is gesloten als er een kans bestaat dat het gaat regenen die dag (bij ons kwam dat nogal vaak voor) en de jacuzzi (waar je voor moet betalen) & het zwembad waren koud omdat de warmteregelaar stuk was.
          Gereisd met vrienden in juli 2011

Top!

Lisanne, 14-7-2011

Ik ben samen met mijn vriend met de bus naar Residence Wally gegaan. Bij aankomst konden wij om 8.00 uur in checken en tot ons geluk konden we gelijk onze kamer in (in tegenstelling tot andere busgenoten, die tot het eind van de middag moesten wachten, helaas).

De kamer zag er prima verzorgd uit. Nette badkamer (er hingen zelfs 4 paar handdoeken), en een schone keuken en huiskamertje. Ook hadden wij een ruim balkon dat uitzicht had over een straat waar veel te zien was!

Ook ligt Wally op zon 30 m afstand van een supermarkt (coop) en zon 500 m van zee!! Ook zijn de winkels op 200m afstand. Alles bij de hand dus!

Helaas is het zwembad elke zaterdag gesloten (ivm in/uitchecken) dus daar konden we de eerste dag nog niet in.

Een paar dagen verder ging onze deur van de douchecabine stuk, die werd meteen door de receptie gemaakt! Top! Hele aardige mensen.

Kortom, dit is echt een mooi appartementencomplex met een super zwembad en uitzicht boven op het dak op de bergen!!

Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

jammer, maar ingekakt.

bonobo2004, 26-6-2011

Twaalf dagen in dit appartement ''gezeten''

Wij snappen niet hoe dit appartement aan een 9,5 komt!

Van de twaalf dagen deed de airco het er 10 niet.

Het appartement was smerig (vloer, trappenhuis, vloer bij zwembad), maar we betalen wel 60 euro schoonmaakkosten.

Afzuigkap deed het niet.

Bij aankomst hadden we èèn mes tot ons beschikking.

Tot drie keer toe moesten we vragen of het zwembad open mocht, en twee keer was het zwembad gesloten ivm onderhoud (en dit midden in het seizoen)

Receptie 24 uur???? helaas !!!!!

Afspraak gemaakt met de eigenaar, 's morgens op 11.00 uur, maar die kwam niet opdagen, dus respect voor zijn gasten is waarschijnlijk 0.0!!

Hij wilde de volgende dag nog wel een gesprek aangaan, maar daar hadden wij geen zin/tijd meer in.

Aan het personeel achter de receptie lag het niet, die waren super!!!!

Zoover zou misschien wat zorgvuldiger moeten zijn met het uitdelen van een award, want dit appartement verdient het momenteel zeker NIET !!!

Dus met 10en stooien, helaas!

Gereisd met partner in juni 2011

Super!

-, 26-12-2010

We zijn er in juli/augustus geweest en het was echt super netjes! Aardig personeel en schone kamers. Misschien een beetje klein maar als je er niet vaak bent is het een probleem.
          Gereisd met vrienden in juli 2010

GEWELDIG

Danique, 21-7-2010

Toen we daar 's ochtends vroeg aankwamen, mochten we er nog niet in, om 16.00 uur kun je de sleutel pas halen. Maar het appartementencomplex zag er super uit. Zeker als je het vergelijkt met de hotels en appartementen eromheen. Het appartement was groot genoeg voor ons, omdat wij toch de hele dag buiten waren en 's nachts gingen stappen waren wij er alleen om te slapen en 's ochtends en heel even 's middags in ons appartement. Er zijn 2 balkons, elk super groot en ideaal. De keuken is mooi met een koelkast met vriesvakje, magnetron en een mooi schoon aanrecht. Genoeg ruimte ook voor alle etenswaren enzo. Er is een inklapbaar bed (wij hadden een 3-persoons kamer), die gewoon goed ligt, een aparte badkamer met douche, wc, voetenwasbak, wasbak en verwarming, een slaapkamer met een 2-persoons bed en kastruimte, zelfs een lcd-tv! Overall, een zeer goede accommodatie en al het geld en zijn sterren waard. De ''baas'' is er trouwens altijd en je kan hem alles vragen. TOPAPPARTEMENT!!!
          Gereisd met vrienden in juli 2010

GEWELDIG appartement

josje, 11-12-2009

wow wat een geweldig appartement, wij zijn met 3 jongeren naar dit appartement geweest. De ligging is goed, je ligt midden in het centrum en er 's avonds meer dan genoeg te doen voor iedereen. Het appartement is rustig, er is een nachtbewaking die e rop toe ziet dat alles snachts rustig is.

Verder is er op het dak een zwembad is niet super groot maar is wel zeer mooi 's avonds (je ziet de zonder ondergaan in de zee)

Het appartement zelf is niet super groot. een kleine 2 persoonsslaapkamer met een 2 persoonsbed en nog een bed in de woonkamer/keuken. De woonkamer /keuken is denk ik ongeveer 20m2 en de slaapkamer ongeveer o30 m2 maar je hebt een super groot teras die zeker zo groot is waardoor de leefruimte toch genoeg is. ALs je echt veel op de kamer zal verblijven is het echt te klein. Maar om er te eten en te slapen en wat te drinken is het meer dan genoeg.

Samengevat, ik zou zo weer terug gaan wat een super appartement.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Super!

Nadieh, 14-9-2009

Wally heeft echt prachtige appartementen! Groot en schoon!

op loopafstand van de supermarkt aan de boulevard en het strand en dichtbij de bushalte.

Samen met wat vrienden heb ik een super tijd gehad in app. Wally!

Gereisd met vrienden in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Wally bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wally in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wally zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wally scoort een 8.65 uit 10 op basis van 33 reviews.