Hotel Splendor ***

Hotel Splendor
Splendor

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Splendor bij:

1 review over Hotel Splendor in het Nederlands

erg matig

Mark, 8-7-2010

wij kwamen om 9 uur s'ochtends aan en werden verwelkomd door een chagerijnige receptie medewerkster, we moesten ons paspoort afgeven ivm met politie iets en de man die voor ons stond vroeg wanneer die het terug kreeg, kreeg als antwoord dat als hij z'n kamer wilde gewoon z'n paspoort moest afgeven. we konden pas om 12 uur onze kamer in. deze was schoon en werd elke dag voorzien van schoone handdoeken. Het eten was matig, je kon kiezen uit een voorgerecht, een pasta soort en vlees of vis als hoofdgerecht en als desert watermeloen, druiven of citroen sorbet. de bediening was erg vriendelijk alleen de receptioniste was een chagerijnig figuur. verder was er een bushalte voor de deur en was het strand er valkbij. Alleen vonden wij Rimini erg saai, weinig te doen, veel was al gesloten en de souvenier winkels verkochten allemaal het zelfde en de irritante masseuses en verkopers op het strand wisten ook van geen ophouden. ik kies niet weer snel voor deze accomodatie
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendor in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Splendor scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.