Appartement Siësta

Matig

17 reviews over Appartement Siësta in het Nederlands

Super vakantie!

Anke (Stasera si), 10-9-2009

Toen wij aankwamen met 5 meiden, hadden we eerst wel wat te klagen over ons appartement. Er was weinig ruimte en de slaapbank die wij hadden was niet te beslapen, omdat het veel te hard was. We zijn daarom meteen naar Simon gegaan, ondanks dat hij het super druk had door meerdere incheckingen, ging hij meteen voor ons aan het werk. Dit was bij alles zo, hij stond echt altijd voor je klaar!

Verder vond ik dat het appartement er niet eens zo erg toe deed, deze hadden we alleen maar nodig om te slapen! De ligging was perfect, dicht bij het strand en restaurants!

kortom ik heb een super vakantie gehad, mede dankzij Simon en Appartement Siesta!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

dicht bij het strand! gezellig! geweldige service

jolien van Heek, 9-9-2009

ik heb een geweldige tijd gehad bij siesta! Simon de huisbaas was geweldig! en het was lekker dicht bij het strand!

Het was super!

Shamira, 9-9-2009

Het appartement zelf was natuurlijk geen 5 sterren waard maar het had de nodige dingen om vakantie te kunnen vieren! Daarin tegen hadden we natuurlijk ook geen luxe appartement geboekt en logisch dat er geen jacuzzi was. Maar wij hebben ons er prima gemaakt en dat allemaal te danken aan Simon! Echt een schat! Als er iets is, regelt hij alles voor je Zoals valeire eerder al beschreven had kregen we zelfs ontbijt op bed! Zou zeker nog een keer gaan naar siesta en wat ik al zei misschien niet een van de mooiste maar wel het leukste!!!!

Fantastisch!

Valerie, 9-9-2009

Van het zomer zijn wij hier naartoe gegaan met z'n 5en en toen we er kwamen was het al best gezellig met de muziek e.d. toen we onze kamer kregen was het een beetje aan de kleine kant maar wij vonden het niet erg omdat we toch niet zoveel deden op onze kamer. alleen slapen. wij vonden de bedbank opzich een dun matras had, dus wij vroegen aan Simon of daar wat aan gedaan kon worden en hij regelde het meteen. paar dagen later kregen we ook nog ontbijt op bed :D het is echt heel gezellig bij siesta simon doet alles voor je! ik zou er zo weer heen gaan volgend jaar!!

Vieze appartement

R. Liezen, 7-9-2009

Het appartement Siesta vond ik er vies. Toen we aankwamen was het vies.Vlekken op het bed, en dergelijke.

Ik zou er niet weer heen gaan.

Rimini zelf vond ik ook tegenvallen, veel dingen uit elkaar en je moet strandbedjes huren

Huisbaas is de man!

Gijs, 8-8-2009

Toen wij aankwamen hadden we al meteen zo iets van waar zijn we nu beland.

Dit bleek ook wel redelijk waar te zijn, er waren veel mankementen aan het appartement.

Maar goed je moet je niet te veel aanstellen op vakantie, de koelkast deed het prima, je kon heel veel maken in het appartement, muziek kon je opzetten tot 12 uur i.v.m. de buren of terwijl perfect voor jongeren die niet te nauw kijken.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Simon maakte het!

Bonnie, 20-7-2009

Dit was een vreemde vakantie qua appartement. we waren overgeboekt en hadden 2 kamers. we waren met zn 5e dus hadden het relaxt.

bij de receptie zit Simon, een geweldige jongen. erg behulpzaam en komt voor je op als er problemen zijn met overlast. het app. zit namelijk naast een ouderen ding. we zaten er vrij vroeg in het seizoen dus het was niet druk. Rimini zelf vond ik tegenvallen, de discotheken liggen ver uit elkaar. en je moet voor alles betalen, je handdoek op het strand neerleggen kan echt niet. je moet dan een bedje kopen! Tip: doe voor een week dan ben je goedkoper uit.

verder heb je maar 2 bedden en een slaapbank die niet heel fijn slaapt. dus als je een bed wilt en je bent met meer dan 2 personen is het geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Dit nooit meer

Jeff van Dulken, 22-7-2008

Alles was stoffig, er was niet schoongemaakt, de afwas was niet gedaan. WC spoelde niet door, Koelkast in het begin defect.
        Gereisd met vrienden in juli 2008

sammie, 22-2-2008

Vorig jaar geweest met vrienden, eerste indruk was minder, maar dat verandere snel nadat we de buurt hadden bekeken. Alles lag centraal! Tip, neem handdoeken mee, worden 1 x schone meegegeven, daarna niet meer.
        Gereisd met vrienden in februari 2008

Robert, 24-1-2008

Appartement was redelijk groot, niet schoon. Mooie ligging, prijs kwaliteits verhouding goed!

Aanrader voor jongeren

Gereisd met vrienden in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Siësta in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Siësta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Siësta scoort een 5.41 uit 10 op basis van 17 reviews.