Hotel Saint Raphael ***

Saint Raphael
7,3

3 reviews over Hotel Saint Raphael in het Nederlands

E+B, 2-6-2006

Wij zijn hier in de zomer van 2004 geweest. erg fijne vakantie gehad. er is alleen wel een bijgebouw naast dat een stuk ouder is. Voordeel daarvan is wel dat je zel fmet een sleutel naar binnen kan en dus niet voor 3.00 thuis moets zijn. Wij wilden echter een kamer die we op de plaatjes hadden gezien in het hoofdgebouw. In overleg hebben we dit kunnen regelen. Verder een prima vakantie gehad. Erg gastvrij ook al spraken ze geen engels, met handen en voeten wil het atlijd wel lukken. Erg behulpzaam. Eten was apart en atlijd weer een verassing (culinair woordenboek aanrader) maar het was best te eten! ligt goed t.o.v. strand en uitgaanscentrum en leuke boulevard. Rimini op fietsafstand. leuke combinatie van modern met oud
Gereisd met partner in augustus 2004

Maartje & Stefan, 28-1-2005

We zijn hier zomer 2004 geweest en het was erg leuk! het ontbijt was goed, avondeten was minder(gevarieerd)

De kamers waren goed verzorgd. Dichtbij strand goede ligging.

Gereisd anders in januari 2005

Niels, 20-1-2005

Goed hotel, maar niet voor jongeren. Wij zijn hier met Gogo-tours geweest, maar we moesten voor 03.00 thuis zijn. Vandaar meer een familihotel.

Verder keurige kamers + schoonmaak.

Eten was ook erg lekker alleen keuzemenus, ook alles in het italiaans, dus maar afwachten wat je krijgt.

Het personeel was niet erg vriendelijk (tegen jongeren) en sprak eigenlijk geen Engels.

Ligging is prima t.o.v. het strand en winkels, bars e.d.

Dus best een aanrader maar zeker niet voor jongeren

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Raphael in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Raphael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint Raphael scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.