Appartement Residence Belmare

Appartement Residence Belmare
Residence Belmare

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Belmare bij:

1 review over Appartement Residence Belmare in het Nederlands

Dit nooit meer.

Daams, 18-9-2012

Wij hebben een studio hier geboekt we moesten met 2 volwassenen een week lang op een bedbank slapen terwijl ons was gezegd dat wij een bed hadden, we hadden geen terras en omdat er hier niets te doen was en we op een heel verkeerde plek van Rimini zaten waren we verplicht om 's avonds binnen te blijven zitten. Je kon wel op het terras van de residence gaan zitten maar dan kon je geen drankjes krijgen en je zat aan een hele drukke weg.

Dan het ontbijt: Het ontbijt was echt waardeloos! De broodjes waren erg droog en als beleg hadden we alleen jam en chocoladepasta. Erg slecht. We baalden hier enorm van want we hadden incl. ontbijt en dan vberwacht je dan wel iets goeds. Wij hadden het idee dat alles daar zo goedkoop mogelijk moest. Dat idee kregen we bij alles.

Dit is absoluut geen aanrader!

Het einge voordeel was dat als je de weg overstak je dan wel meteen op het strand was. maar voor de echte boulevard en het bruisende leven in Rimini moet je echt aan de andere kant van Rimini zijn.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Belmare in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Belmare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Belmare scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.