Hotel Panoramic ***

Hotel Panoramic
Panoramic
8,7

10 reviews over Hotel Panoramic in het Nederlands

Great place with lovely employees, super service!!

Lorenzo Beeloo, 29-8-2017

Ambient hotel panoramic in Rimini is een echte aanrader! Niet alleen het personeel is fantastisch, maar ook de ligging is geweldig. Je rolt zo lekker het strand op en kunt genieten van de heerijke zee. Het eten is prima vanuit het hotel en mocht je wat afwisseling willen kun je in de buurt van het hotel erg goed eten. Nogmaals de mensen die hier werken ontvangen je alsof je familie bent en bieden een erg goede service. Grazie Mille
Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader!

Marc Neijland, 5-6-2017

Leuk hotel, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Direct aan het strand en alles is er in de buurt.

Al drie keer geweest en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Perfect hotel

Maret Balkestein, 1-10-2016

Ligt aan de zee, prachtig uitzicht, zeer behulpzaam personeel, zeer vriendelijk. Personeel spreekt goed Engels.

Een aanrader voor zowel vakantiegangers als zakelijke reizen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Absolute Aanrader

Harold van Genderen, 18-6-2016

Dit familiehotel is nagenoeg direct gelegen aan het strand en de zee.

Bijzonder aardig en behulpzaam personeel met een fantastische prijs/kwaliteit verhouding.

Door hele goede vrienden werden wij op dit hotel geattendeerd en daar vanaf de aankomst geen moment spijt van gehad, ruime keuze tijdens het ontbijtbuffet , gezellige bar met zitjes zowel binnen als buiten.

Gratis fietsen staan ter beschikking en ook Nederlandse krant kan voor je worden geregeld.

Op het dakterras is het goed vertoeven met de mogelijkheid tot het gebruiken van een ( niet al te grote ) whirlpool.

Vlakbij verschillende restaurantjes ( wij verbleven op basis van logies/ontbijt ) een fantastische ijssalon en overdag super lekker lunchen bij Gli Angeli aan de overkant waar je ook een perfecte Cappuchino voor op het strand kan bestellen.

De locale bevolking is ontzettend hartelijk en altijd bereid tot een praatje.

Een perfect voorbeeld is het enigszins op leeftijd zijnde echtpaar dat de Krantenkiosk ( Edicola Urbinati Silvana ) dat men vindt op Via Dati 9A oftewel bij het verlaten van het hotel 2x links en dan doorlopen aan de overzijde van de straat tot na de bushalte.

Over de bus gesproken , het kost het maar € 1,30 per persoon om naar het centrum van Rimini te gaan met legio winkels , horeca- en uitgaansgelegenheden .

Kortom absoluut een aanrader onder de noemer La Dolce Vita en wij gaan op zeker nog een keer terug !

Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel met super personeel.

Reinier, 13-9-2014

Dit hotel, in een voorstadje van Rimini, is geen 5 sterren hotel, dat is duidelijk maar prijs en kwaliteit zijn prima voor elkaar. Het strand aan de overkant van de straat, ijssalon om de hoek evenals een winkeltje waar je sigaretten en buskaartjes kunt kopen, de lijnbus stopt voor de deur.

De kamers zijn , afhankelijk van wat je boekt, in orde, De niet gerenoveerde kamers zijn minder, maar schoon met goede bedden, schoonmaken gebeurd dagelijks.

De kamers zijn wel gehorig, vooral verkeerslawaai is duidelijk aanwezig.

Ontbijt en diner zijn gewoon goed, weinig tot niks op aan te merken.

Wat personeel betreft: als ex touringcar-chauffeur heb ik veel hotels bezocht en ik moet zeggen dat, als de service, beleefdheid en vriendelijkheid van het personeel een maat is, dan wordt Italië door het personeel van Panoramic duidelijk op de kaart gezet, gewoon super, anders kan ik niet zeggen. Chapeau !!

Gereisd met partner in september 2014

Top hotel

marielle, 21-8-2014

Het hotel is gelegen in de voorstad van Rimini. In het stadje zelf is niet zoveel te doen maar bij het hotel mag je gratis de fietsen lenen dus met 15 minuten ben je in het bruisende uitgaansleven van Rimini. Het hotel heeft momenteel niet- gerenoveerde kamers en wel- gerenoveerde kamers. Als je meer van luxe houdt kun je het beste de gerenoveerde kamers boeken. Ben je niet veeleisend dan is de oude kamer ook goed te doen. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en je krijg elke dag schonen strand en badlakens. Verder is al het personeel van de schoonmaaksters tot aan de manager zeer vriendelijk en service staat bij hen in hoog in het vaandel. Wij hadden zelf half pension: het ontbijt was goed en wij vonden het avondeten fantastisch omdat je kunt kiezen uit een ala carte menu waarbij jezelf je 4 gangenmenu kunt samenstellen. Het hotel is direct aan het strand gelegen, je hoeft de straat over te lopen en je kunt lui in je strandbedje gaan liggen die je overigens wel moet huren.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Nooit meer !!

Patricia Metselaar, 31-7-2013

Paar jaar geleden naar villa adriatica geweest is ook van dezelfde eigenaar dus wij namen aan dat dit hotel van dezelfde kwaliteit zou wezen ,,, zwembad op dak is heel vies en super klein ... Handdoeken smerig en keihard !! Zaten voetstappen op lakens !!! Avond eten was fiasco ,, avond van te voren uitkiezen wat je de andere dag wil eten (ziekenhuissysteem)

Kortom nooit meer !!! Het ligt ook aan de verkeerde kant van Rimini zonder auto niet te doen !!

Gereisd met partner in juli 2013
De Directie, Responsabile, 15-8-2013
Vier hotels zijn ondergebracht in de groep Ambienthotels: I SUITE 5*- VILLA ADRIATICA 4*- PANORAMIC 3*sup -PERU3*. Allemaal streven zij naar het zelfde doel: gasten tevreden stellen. Wij vinden het heel erg te horen aan het einde van Uw vakantie dat U niet tevreden bent geweest.Hadden we dat eerder geweten, was het misschien mogelijk geweest om U tegemoet te komen.Wij hebben op het dak geen zwembad maar een Jacuzzi voor 10 personen.In het restaurant hebben we met de lunch koud en warm groente buffet. Voorgerecht, keuze uit 4 eerste gerechten, en vier hoofdgerechten.Deze worden door ons geserveerd, en om het af te sluiten, dessert en fruit.Voor het dinner is het a la carte, met een traditioneel menu, een vis menu, een vlees menu en een light menu.Deze keuze wordt een dag van tevoren gevraagd, zoals in alle drie sterren hotels.Ons hotel ligt in Viserba di Rimini, aan zee, 2 km van centrum zee en 2 km van de oude stad Rimini.Is ideaal voor gezinnen met kinderen en mensen die van en relax

Thuis voelen!

Corné van de Geest, 19-6-2012

Medio juni 2012 aangekomen in dit fraaie hotel. Wij boekten half pension en constateerden dat zowel ontbijt als diner prima zijn. De kamer is voorzien van alle gemakken en het hotel ligt direct aan het strand. De gratis fietsen zijn goed en brengen je waar je maar wilt. Tevens ligt Rimini centraal ten opzichte van bijvoorbeeld San Marino en Ravenna. het strand is ideaal voor kinderen. Tevens zijn er strandwachten. Tot slot: personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in juni 2012

Fatastisch hotel!

Kim Romijn, 28-7-2010

Ongekend vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten! Daarnaast een uitstekende ligging, schoon en netjes, kortom ... doen!
Gereisd met partner in juli 2010

Lekkere italiaanse keuken

Walraevens, 15-1-2009

Het hotel is net buiten Rimini gelegen in Viserba - rustiger dan Rimini - ideale ligging aan strand - zeer vriendelijk personeel - Uitgebreid en lekker eten (veel italiaanse gerechten) - neem eerder de betere kamers - onze kamer was minder alhoewel niet storend gelet op de andere pluspunten. Het strand is voorzien van degelijke strandaccomadaties voor de kinderen. Uitstap naar San Marino is aan te bevelen
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panoramic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramic in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panoramic scoort een 8.66 uit 10 op basis van 12 reviews.