Appartement Nadir

Onvoldoende

1 review over Appartement Nadir in het Nederlands

Dit nooit meer!

Luca, 25-7-2014

We hadden geboekt bij touroperator, het begon geweldig, iedere andere groep mocht er om 10 uur al in, maar wij pas om 4 uur. terwijl de uiterlijke inchecktijd 15 uur zou zijn. verder was het veel te duur voor wat je kreeg, de schoonmaak was bagger, we hebben de poetsers terug laten komen. toen we wilden uitchecken begon deze meneer te dreigen dat we de borg niet terug kregen, dit omdat: de politie aan de deur was geweest. (hebben de hele vakantie geen agent gezien). Verder liepen er s'nachts de hoeren in en uit, en werd er door de bewaking gedeald. dit konden wij heel mooi volgen vanaf het balkon.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nadir in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nadir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nadir scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.