Camping Maximum ***

6,1

22 reviews over Camping Maximum in het Nederlands

Rampzalig

Sjosjo, 26-8-2014

De ligging is vrij bijzonder, ik heb nog nooit een camping gevonden die ligt op een kruising van de A2,Schiphol, goederen spoorlijn, afval verwerkingsbedrijf (die ook nog in de brand vloog en die 24/7 glas in de glasbak leegt) en ook nog totaal buiten het centrum. De medewerkers spreken geen woord Engels trouwens weinig mensen in rimini. Sochtends nadat je slecht hebt geslapen en denkt ik ga lekker douchen moet je niet raar opkijken als er een drol ligt te wachten en dat je die met je slipper het hokje uit moet jagen. Op deze camping is het fenomeen wc-bril ook nog niet uitgevonden, evenals beveiliging die de straat prostituees wegjaagt. Om hem toch nog positief af te sluiten het ligt wel dichtbij het strand.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Veel leuker dan alle andere recensies!

Suze, 11-8-2014

Na het lezen van alle recensies had ik niet verwacht dat het zo'n leuke camping zou zijn. Super vriendelijk personeel die allemaal best goed Engels spreken en een hele leuke sfeer. Niemand die te beroerd is om je ergens mee te helpen en allemaal in voor een praatje. Wij sliepen in de Bilo, helemaal schoon maar wel super harde bedden. Trein geen moment last van gehad. Staat van het sanitair was prima, niet super schoon maar dat kun je ook niet verwachten op een camping. Verder een prima ligging, een bus die je overal naar toe brengt en maar 50m lopen naar het strand. Rimini zelf vond ik tegenvallen, het uitgaan was niet heel spetterend. Veel jongeren van rond de 16 jaar. Maar al met al een hele leuke vakantie! De camping is zeker een aanrader!!
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Goede camping voor jongeren.

Niels, 11-6-2013

Camping vlakbij het strand gelegen. Sanitair was niet heel best. Plaatsen vrij krap en volledig in de schaduw.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Leuke camping voor zon/zee/strand/goedkoop

Coriena, 7-1-2013

Hier verbleven we omdat we iets goedkoops zochten. We zijn hier gekomen via touroperator. Tentjes stonden tegen alkaar aan, dit gaf wel veel gezelligheid. We zaten op 20 meter afstand van treinrails waar toch geregeld treinen over heen kwamen (ook 's nachts) Ze vermelden dat het strand maar 30 meter lopen is, maar in werkelijkheid is dit wel meer!! Wij vonden het een helse tocht met 40 graden.
Gereisd met partner in augustus 2008

Zelf leuk maken

Richard, 5-8-2012

Op 10 minuten lopen van de camping heb je een supermarktje en gezellige eettentjes. Op de camping zelf is de winkel erg duur. Het sanitair wordt alleen ´s ochtends schoongemaakt dus eind van de middag is deze al vrij smerig, zowel de douches als de wc's. De trein die voorbij komt rijden is wel irritant. Als je 's ochtends in je tent ligt lijkt het net of er een vliegtuig naast je hoofd opstijgt. Als je tent 's ochtends niet in de schaduw staat wordt je al rond 9 uur je tent uitgebrand. Op de camping zelf is weinig te beleven. Er is geen zwembad en er is voor kleine kinderen nauwlijks iets te doen. Het strand is wel dichtbij maar daar wordt je na een weekje ook moe van.
Gereisd met vrienden in juli 2012

leuk en miss voor een herhaling vatbaar!

Raïssa, 14-2-2012

er zijn veel jongeren op de camping, wel geluid overlast gehad van duitsers en die rot treinen die langs denderen. voor de rest is alles wel makelijk lopen en met de bus te bereiken. tweede week van vakantie problemen met de nachtbewakers deden moeilijk om dat ze niet geloofde dat we van x-travel waren.

Het uitgaan is echt super net als de uit stapjes naar san marino daar moet je heen lekker goedkoop luchtjes inslaan en venetie was ook te gek. en het is ook wel handig dat je bedjes huurt ligt veel fijne op het hete strand.

Als je gaat veel Plezier.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Niet van deze tijd

Rick S, 13-11-2011

Zeer tegenvallende camping; gelegen vlak langs een drukke spoorlijn. Zeer vervallen sanitair (wc's zonder brillen, vieze en vervallen douches). Wij hadden een ingerichte bungalowtent waarbij de koelkast samen met alle andere koelkasten in een aparte tent stond. De bedden waren zeer slecht en de plastic matrassen werden niet schoongemaakt. Er was geen stroom aanwezig bij de tent, dus dit hebben we met verlengsnoeren zelf bij de camperplaatsen vandaan gehaald. Ik heb geen enkel pluspunt bij deze camping kunnen bedenken.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Smerig

flinke namen, 17-8-2011

Kijk er niet vreemd van op als je een verse drol in de douche vind. En zorg dat je kunt wennen aan de voorbijrazende treinen op circa 30 meter afstand. Dat buiten beschouwing gelaten is dit een leuke drukke jongerencamping met veel Nederlanders Duitsers en Italianen.

Er is trouwens ook een apart gedeelte voor gezinnen.

+ Goede ligging t.o.v. het strand

+ centrale ligging tussen rimini en ricione in

+ Apart jongerengedeelte met schaduwplaatsen

- Smerig sanitair

- Voorbijrazende treinen +/- 3 per uur

- Dure camping

Gereisd met vrienden in januari 2011

op de jongercamping een top vakantie gehad

iemand, 28-7-2010

wij zijn met zijn vieren 13 dagen op camping maximum geweest en het is echt de vakantie van me leven geweest over de trein daar wen je vanzelf aan en heb er echt niet wakker van gelegen wel jammer was idd dat van touroperator enzo het strand wel ver lag dus buskaartje is echt niet overbodig maar is super handig en helemaal niet moeilijk de toiletten waren school alleen de douches waren echt k.. rot straaltje en de 1ne keer heel warm en dan weer koud maar wel gewoon schoon. als je echt een leuke jongeren vakantie wil hebben moet je echt hierheen gaan. Het uitgaan is er geweldig vooral de atromondo en de live. daar moet je echt zijn geweest. Dus al met al hebben wij echt een geweldige vakantie gehad
Gereisd met vrienden in januari 2010

centraal gelegen

Dave Willems, 21-7-2010

Erg goed gelegen camping aan één van de drukste straten van Rimini... 1 weg oversteken en je bent bij het strand (links betaald, rechts vrij). Heerlijk schoon strand, warm, aangenaam water en je kan er lang/ver in lopen. Barren en discotheken te over en allemaal op loopafstand! Plekken op deze camping worden je toegewezen. In het winkeltje is niet veel te koop en vrij prijzig. Internet service is aanwezig (2 euro p uur). Al met al perfect gelegen alleen jammer dat er geen zwembad bij zit.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maximum in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maximum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maximum scoort een 6.14 uit 10 op basis van 33 reviews.