Appartement Internazionale ***

7,4

11 reviews over Appartement Internazionale in het Nederlands

Prima appartement op toplocatie

Yvon, 14-8-2016

Vlakbij het strand.Hou er wel rekening mee dat het appartement aan een drukke (eenrichtings) weg ligt.Dat heeft voor en nadelen.Je zit middenin de gezelligheid.Volop restaurantjes en winkeltjes.Maar s'avonds en s'nachts nog lang rumoerig .Appartement heeft goede rolluiken en een super airco!Wij zaten op de 2e verdieping in een 2 kamerappartement kamer 208.Balkons zijn idd wat verschillend van formaat.Gratis fietsen waarmee je zo in rimini centrum zit of het leuke winkelcentrum belfane.Nadeel is wel dat je niet zomaar je handdoek op het strand mag leggen maar een ligbed moet huren (5 euro).Een paar km verder mag dat weer wel maar je gaat niet 2 km lopen om op het strand te liggen.Prijzen van pizza's, koffie drankjes..prima!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Beste tijd ooit!

Stefkeee, 18-1-2012

Internazionale is het meest style van heel Rimini. Mooie ligging aan de boulevard en 5 min lopen naar het strand. Wij hebben de mooiste tijd van ons leven gehad in Rimini en daar was Internazionale een heel belangrijk deel van. De eigenaar is beetje eigenaardig maar heel erg aardig. Als je naar Rimini gaat en je hebt geen zin om in een hotel te zitten met standaard drukke feest jongeren is dit de beste aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

niet super

Kim, 8-1-2011

In juli 2010 en ik met 4 andere vriendinnen naar dit appartement geweest. We zaten er met z'n 5e. Weinig jongeren, elke dag stond de mevrouw van de receptie aan de deur als er weer te druk was, terwijl wij dat vaak ook niet waren. Je mocht niet te veel drukte maken want dan stond er meteen iemand voor je deur!

De badkamer is groot maar wel lelijk, onze douchdeur was kapot (ze komen wel meteen alles maken heel fijn) Groote kamers, jammer dat er geen zwembad was. Rimini was leuk, maar nu heb ik het wel gezien! Het is ook erg leuk als je met een jongeren reis hebt geboekt om met alle activiteiten mee te doen! Raad ik erg aan anders weet je niet waar je goed moet zitten, discotheken enz liggen ver uitelkaar!

Goed appartement maar voor jongeren appartement, nee!

Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Internazionale bij:

Dit appartement nooit meer!

mariska, 17-8-2010

De plek is echt super mooi, echt dicht aan zee en tussen leuke winkeltjes, alleen het appartement is echt slecht. Je werdt wakker van het licht omdat de rolluiken niet werkten, en uit de douche kwam weinig water. en de gevel lekt als het regent.

Voor ons is het eenmalig en nooit meer weer.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Heel netjes!

Inge, 17-12-2009

Begin juli 2009 geweest, samen met een vriendin. Heel mooi appartementencomplex! Dicht bij de zee en mooie, verzorgde kamers. Alles werkte prima. Er waren genoeg pannen en er was genoeg bestek en serviesgoed. Jammer dat er tussendoor niet werd schoongemaakt en dat voor het beddengoed apart moest worden betaald. Bed lag wel erg lekker. De verdeling van de balkons was heel oneerlijk. Sommige kamers hadden een heel groot balkon, terwijl wij niet eens konden staan op het balkon. Er waren verschillende mensen achter de receptie. Bij aankomst moesten wij ons paspoort inleveren en kregen die pas na een paar uur terug (nadat we zelf mochten zoeken in een grote stapel met paspoorten). De vrouw bij aankomst sprak heel slecht Engels. Man was heel aardig en sprak wel goed engels! Voor de uitgaansgelegenheden moet ongeveer 35/45 minuten worden gelopen, omdat die niet in rimini liggen. Gratis fietsen bij het appartement, dat was top! Het oude centrum is een kwartier fietsen en zeker de moeite waard.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Wendy, 30-7-2009

De appartementen zien er prima uit. Ze zijn onlangs opgeknapt en dat is goed te zien. Nadeel is dat je geen handdoeken en bedlinnen ontvangt bij aankomst. Deze dien je te huren. Er wordt ook geen enkele keer gepoetst. Er verblijven veel jongeren, wat voor de nodige onrust kan zorgen. Persoonlijk heb ik daar geen last van ondervonden. De appartementen liggen zeer dicht bij het strand. Het is een fijn strand, met verplichte bedjes.

Het uitgaanscentrum is te vinden bij busstop 26 (appartementen busstop 15). Dit is dus best wel een eindje. Met de bus is het goed te doen (goedkoop), let wel op zakkenrollers en drugsdealers!

Rimini op zich is een gezellig stadje waar je best leuk op stap kunt gaan.

Het is wel zo dat je overal voor moet betalen (overal entree, tafelhuur, etc.).

Gereisd met vrienden in juli 2009

Prima!

Brabant, 15-12-2008

Prima appartement. Vooral bedoeld voor jongeren. Als je met vrienden op vakantie gaat is dit appartement zeker aan te raden, het strand ligt vlakbij en het appartement bevind zich tussen de winkels een restaurantjes. De uitgaansgelegenheden liggen iets verder maar hier gaan bussen naar toe. Het appartement is hartstikke schoon en nieuw. De airco doet het prima en op verschillende standen. Alleen zijn de balkons klein, er zijn wel een paar grote maar de kans is klein dat je deze krijgt. Verder was het personeel vriendelijk zolang je zelf ook vriendelijk blijft.
Gereisd met vrienden in december 2008

Mooi simpel appartement!

van Woudenberg, 12-8-2008

Een mooi app. maar wel simpel. Wij hadden 1 app. voor 6 personen en het was erg groot. We hadden een enorm balcon en we keken zo op de winkelstraat en de zee. Een straatje doorlopen en we stonden op het strand. Het personeel is niet super vriendelijk, maar als je een beetje italiaans probeert lost dat al heel veel op. Ook is er een hele aardige nachtportier. Bovendien heeft het app. ook een heel mooi dakterras. Jammer dat we heel veel problemen hebben gehad met onze reis. Aangezien we eerst 2x een 2kamer app. hadden maar dat ze daar in italië maar 1 app. vrij hadden voor ons.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

roan, 12-3-2008

Het was opzich wel een leuk hotel.maar het was zo vies dat ik de muizen snachts hoorde kruipen. Dus zorg maar dat je je poets spullen bij hebt en verder is het wel een leuk appartement alleen wel vaak van die drukke en hardcore lui zeg heel irritant.

groeten roan

Gereisd met vrienden in maart 2008

Nice, 24-10-2007

Dit appartementencomlex is bij uitstek geschikt voor jongeren en het zit er dan ook vol mee. Kom je voor je rust, dan boek je hier niet. Voor de jongeren zelf is het een el dorado want het is er licht, ruim en schoon.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Internazionale bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Internazionale in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Internazionale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Internazionale scoort een 7.44 uit 10 op basis van 11 reviews.