Hotel Grune Perle **

Hotel Grune Perle
Grune Perle

Onvoldoende

1 review over Hotel Grune Perle in het Nederlands

Vies, klein en ontzettend bouwvallig!

V. Lapré, 19-11-2008

Mijn vriend en ik hadden 2 nachten in dit hotel geboekt. Toen we op de kamer kwamen snapten we dat we vooraf moesten betalen! Het was een klein, bouwvallig en smerig kamertje met een krakkemikkig, oud, dorgezakt bed, als je op het toilet zat kon je tegelijkertijd douchen zo klein en de rioolstank was niet te harden! Er hing een plafondventilator aan een zijde draadje zachtjes rond te draaien, frisse lucht kreeg je er niet van... Da's best vervelend als het 's nachts nog een graag of 25 is!

En de eigenaar kan ineens geen Engels meer als je klachten hebt... Uiteindelijk hebben we met wat hulp van mensen die we daar ontmoet hebben een deel van ons geld teruggekregen en zijn we na 1 nacht meteen vertrokken, om nooit meer terug te komen!

Een tip: ga hier nooit maar dan ook nooit heen!

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grune Perle in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grune Perle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grune Perle scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.