Hotel Grand Meeting ***

4 reviews over Hotel Grand Meeting in het Nederlands

aanrader

holiday, 2-9-2009

Ben hier geweest in juli 2005

Dit hotel ligt midden in het jongerengedeelte van rimini (miramare-rivazzurra). 50m van het strand , restaurant met zicht op zee , verzorgde kamer. prijs/kwaliteit zeer gaan voor 3*. Ligt aan de boulvard met vele busstops. Partybus voor altro mondo stop vlakbij de deur. Qua uitgaan , altro mondo , life , carnaby , blow up , allemaal gezellige clubs . Bezoek zeker in gabbice mare , discotheek baia imperiale , capaciteit van 12.000 personen , kasteel op een berg met romeinse zuilen en zwembaden en interieur is wondermooi , dit was een eigendom van armani

Gereisd met vrienden in juli 2009

venessa, 30-5-2006

zeer goed en leuk hotel alleen spijtig van de taal.engels spreken ze er niet en ook geen frans.wel zeer verzorgd en zeer vriendelijk.de kamers zijn wel redelijk klein maar echt een probleem is da niet voor ons.voor herhaling vatbaar
Gereisd anders in mei 2006

Bart, 13-7-2005

Dit is in mijn eigen ogen een goed hotel.

Strand voor de deur en het busstation is niet ver lopen.

Verder is er in het hotel weinig te doen, maar het enige wat ik daar doe is slapen en eten. Kamers zijn niet heel groot maar hebben een koelkastje en airconditioning op de kamers. Het hotel is voorzien van een zwembad.

Engels is inderdaad niet een sterk punt in dit hotel, maar het eten is zeker goed en zeer gevarieerd. Elke dag kan je een lijst invullen met wat je de volgende dag graag zou willen eten.

Ik ben ik 2001 en 2002 in dit hotel geweest en niks te klagen. Let wel goed op je spullen als je de bus neemt!

Gereisd anders in juli 2005

sylvia en gerald, 20-2-2005

is een erg saai en somber hotel, niks te doen, kamers zijn ontzettend klein, bij het eten is er bijna niemand die engels spreekt dus zoek het uit. geen aanrader

wij zijn hier juni 2003 geweest

rimini zelf is geweldig, de ligging van het hotel is perfect straat over en strand.

Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Meeting bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Meeting in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Meeting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Meeting scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.