Hotel Elba ***

Hotel Elba
Elba
7,5

2 reviews over Hotel Elba in het Nederlands

Voor jongeren en feestbeesten geweldig!!

Marion, 1-8-2010

Hotel Elba is een echt jongeren-hotel. Wij waren daar van 3 juli t/m 7 juli om onze motorvrienden in Rimini op te zoeken. Zij hadden dit hotel voor ons gereserveerd. Als je van uitgaan houdt, zit je hier fantastisch! 's Avonds rol je zo naar huis vanuit de discotheek Carnaby, die aan de overkant is. Er is airco op de kamer. De kamer was simpel, maar schoon. Wij wilden onze motoren wassen en een emmer water, glassex en doeken werden aangerukt. De zee is op loopafstand! Een een fantastische pub: The Red Devil aan het einde van de straat!! Wij gingen een dagje eerder weg, omdat we naar Zuid-Frankrijk terug zouden gaan en wij kregen zelfs die dag terugbetaald. Dat hebben we nog nooit meegemaakt, want geboekt is geboekt!
Gereisd met partner in juli 2010

Kan erdoor

Joachim Lemmens, 12-7-2010

Goed voor de prijs maar zeker niet genoeg voor een luxevakantie
Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elba in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elba scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.