Hotel Carlton Rimini ***

Carlton Rimini

1 review over Hotel Carlton Rimini in het Nederlands

Vergane glorie

Cees en Sylvia, 6-7-2011

Dit hotel ligt vlak bij het strand langs een drukke touristische straat in het stadsdeel Marebello di Rimini. Veel souvenir winkeltjes en hotels. Het strand is breed en vrijwel volledig ingenomen door ligbeddenverhuurders. Veel Engelse en oost-Europeese touristen. Wij kozen dit hotel voor een enkele overnachting. Het feit dat er een eigen parkeeplaats was vonden wij erg belangrijk omdat onze auto vol lag met kampeerspullen. Eenvoudige kamers met verouderd meubilair en een simpele, krappe, badkamer. Het ontbijt was simpel maar voor 1 keertje kon het er mee door.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton Rimini in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton Rimini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carlton Rimini scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.