Camping Camping Italia

Camping Camping Italia
Camping Italia

13 reviews over Camping Camping Italia in het Nederlands

Fijne vakantie op een typisch italiaanse camping

Peter, 29-8-2010

Prima vakantie gehad op deze camping. Ondanks alle andere berichten was het sanitair gewoon oke. Wordt twee maal per dag schoon gemaakt. De trein is vooral de eerste dag lastig maar daarna hoor je hem niet meer. Eten op de camping is voortreffelijk. Ook het stukje strand wat bij de camping hoort is heel goed verzorgd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

nooit meer

Wesley, 27-7-2010

Wij gingen met 6 vrienden op vakantie, richting het garda meer, en daarna naar rimini. Na een hoop campings afgebeld te hebben kwame we bij camping italia terecht ,eindelijk daar was plek .Vol met goede moet 300 km gerede naar de camping ,daar aangekome spronge de tranen in me ogen. We werden naar het jongere stuk gestuurd ,wij zijn egt niet moeilijk maar overal dronke lui op bedjes buite, half tamme gaste zingend over de camping en een trein die om de 20 min voor bij reed. We haddem de keus of hier blijve, of 10 dage eerder naar huis wij zijn 10 dage eerder naar huis gegaan. Echt mense laat je niet voor liegen dit is werkelijk een zooitje.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Mooi, leuk en warm.

Nando, 6-6-2009

Wil je amusement dan zoek je dat buiten de camping maar voor de rest is Italia een mooie camping. Er zijn op sommige plaatsen een hoop Nederlanderse jongeren aanwezig. Die er via een reisorganisatie op zijn gekomen. Enigste minpuntje: Je tentje of caravan staat waarschijnlijk in de volle zon.

Leuk voor een keer

joost, 8-8-2008

Klantvriendelijkheid is er niet echt bij op deze camping. De kooktent is dus gewoon een gaspitje en de 'koelkasten' zijn 2 vriezers waar je dus na een dag alles als ijsklont weer uit kan halen. De vriezer werd bij ons vertrek leeggehaald en alle spullen die er nog in lagen waren weggegooid zonder waarschuwing dat we de vriezers leeg moesten halen. Na dit gemeld te hebben kon er niet eens een excuus van af.

De matjes zijn opzich goed maar ze mogen niet buiten de tent waardoor je dus niet buiten kon slapen als het in de tent 40graden was.

Als je niet door treinen kan 's nachts dan is dit niet aan te raden want het jongeren deel ligt pal naast de treinrails.

Zorg ook dat je goed je etenswaren opruimt als je er bent want er zitten ratten in de bosjes en die wil je niet in je tent hebben.

Op de heenreis hadden we maar 2 uurtjes vertraging, dit was op de terugweg 12 uur door een kapotte bus. Er werd geen nieuwe bus gestuurd en we hebben dus al die tijd in een wegrestaurant gezeten...

Een super camping

Leonie, 24-7-2008

We hadden een apart veld voor de organisatie ! De camping lag dicht bij het strand en als je naar het stadje wilde was er een goede busverbinding. Een kaartje voor 90 min. was €1,- en voor een dagkaart €3,-

De toiletgebouwen hadden maar een paar normale wc's de rest waren gaten in de grond. Wel werd het iedere dag schoongemaakt evenals de douches!

Je had campingpassen om de camping op te komen en ook 's nachts werd er gecontroleerd! Je moest stil zijn als je op de camping kwam na 12 uur en dat werd ook gecontroleerd. Er fietsde van die mannen rond.

Ik heb er met mijn vriendinnen een hele goede vakantie gehad en we zouden best nog wel een keer terug willen!

henk, 17-3-2008

heej leuk gehad echt altijd warme douche en altijd leuk het jongerendeel was super en alles anders ook schone douches heerlijk.
Gereisd familie in maart 2008

Willem, 17-8-2007

Camping is relatief duur en je krijgt er weinig voor terug: smerige sanitairgebouwen, slechte douches en een trein die een paar keer per uur langsdendert.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

J.T.T. Timmermans, 14-8-2007

Het is een top locatie voor de jeugd. Het strand is heel dichtbij, en de stapgelegenheden zijn goed te bereiken.

In de omschrijving staat dat er een kooktent aanwezig is, hier moet je je niet al te veel bij voorstellen, want er staat alleen maar een gaspitje in, en een pannenset kun je dan apart kopen.

Wij, 2 19 jarige meiden, hebben ons echt super goed vermaakt. Maar het is geen vakantiebestemming voor een gezin.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Eline, 28-12-2006

ik zat op het jongerendeel in de tentjes, helaas geen stroom, dus kon geen ventilator of koelkastje aansluiten. de tent stond midden in de zon, dus in de tent was het niet om uit te houden. verder ligt het pal aan het strand, gezellige boulevard, douches vaak koud water, toch een leuke vakantie gehad!
    Gereisd anders in december 2006

geert K, 14-12-2006

geweldiggggg daarr.. ondanks dat alles een grote rotzooi is.. douchjes van 17.00 - 19.00 niet te berijken of je moet in de rij aansluiten en dan kan de helft niet op slot weer 90% heeft koud water.. maja als je daar heen gaat met beachmasters dan heb je zeer zeker een geslaagde vakantie!!!
      Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Italia in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camping Italia scoort een 6.04 uit 10 op basis van 17 reviews.