Hotel Brotas ***

Hotel Brotas
Brotas
8,7

62 reviews over Hotel Brotas in het Nederlands

ENZO EN RIA NIET MEER IN HOTEL BROTAS !!!!!!

Ria van der Zanden, 24-2-2012

WIJ WILLEN OP DEZE MANIER KENNIS GEVEN AAN AL ONZE KLANTEN, DAQT WIJ VANAF VOLGENDE ZOMER NIET MEER AANWEZIG ZIJN ALS PACHTERS VAN HOTEL BROTAS.

HET HOTEL IS IN HANDEN VAN EEN NIEUWE HUURDER EN WIJ HOPEN DAT òòK ZIJ MET HART EN ZIEL HET HOTEL, WAT WIJ 33 JAAR HEBBEN GERUND SAMEN MET ONZE KINDEREN, VOORTZETTEN

Gereisd alleenreizend in januari 2012

Fantastisch Hotel

René, 30-8-2011

"Hotel Brotas*** in Rimini is..." is een fantastisch hotel met gastvriendelijke mensen. Het eten goed en variërend.
        Gereisd alleenreizend in juli 2011

super, zeker voor een volgende keer

fam. bergman, 20-8-2011

De vakantie bij Hotel Brotas was geweldig. Super service, ontzettend lekker eten.

Elke dag kon je kiezen welk gerecht je wou hebben. ook de kinderen hebben genoten. Voor iedereen was wel wat aan te passen, mocht je iets echt niet lusten. En Ria en Enzo, geweldige mensen, vriendelijk, altijd in voor een praatje en wisten overal wat van, mocht je vragen hebben over bezienswaardigheden in of rond Rimini. De kamers waren wat aan de kleine kant, maar genoeg voor 4 personen.

Wij hebben genoten, en komen zeker nog een keer terug in dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

best wel weer een keer

angelien, 12-8-2011

wij waren 10 dagen te gast bij Ria,Enzo ,Davis en de rest van het personeel.

zoveel vriendelijkheid heb ik zelden meegemaakt.

oke de kamers waren een beetje aan de kleine kant en als je onder de douche geweest was kon je zwemmen maar het was er schoon,.

en heel eerlijk zoveel ben je niet op de kamer alleen maar om te slapen.

het eten was ook lekker.

je kon iedere dag kiezen.

soep of pasta voor net voorgerecht en vis of vlees voor het hoofdgerecht.

en je kon zelf je salade bereiden.

kortom het was een geslaagde vakantie.

Ria,Enzo,Davis Adriaan en ook de kamermeisjes bedankt voor jullie gastvrijheid.

Fantastisch hotel

M. van der Jagt, 10-8-2011

Wij zijn net terug van onze vakantie in Rimini. Wij verbleven 2 weken in Hotel Brotas. Een terechte winnaar van Zoover 2010. De eigenaren Ria & Enzo zijn service gericht, vriendelijk, behuulpzaam en gezellig. Als we een vraagje hadden was dat absoluut geen probleem en hielpen ze meteen. Het eten was verrukkelijk (ieder zijn eigen smaak). Je krijgt een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en daarnaast kan je ook nog een salade bij elkaar stellen. Het eten duurt ongeveer een uur. Over de bediening is ook geen negatief woord over te zeggen. Er gaat een bel af om half 8 zodat iedereen weet wanneer je kan gaan eten maar is geen alarmbel ofzo. De kamers zijn netjes en ruim. De badkamer is iets aan de kleine kant maar ach.... zo vaak ben je er niet. Een grote kast om al je spullen op de bergen en natuurlijk een balkon. Iedere dag wordt dit schoongemaakt. Verder is het strand heel dichtbij evenals de winkeltjes. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad.
        Gereisd met partner in juli 2011

Niets bijzonders

Y.post, 10-8-2011

We vonden het hotel erg middelmatig. Commentaren op deze site mbt het eten vonden we overdreven. Het eten was niet slecht maar ook niet om over naar huis te schrijven. Om aan te kondigen dat de gasten naar de eetzaal mochten komen, luidde er een harde bel. Wij vonden dat erg uit de tijd en ook respectloos. De bediening was erg efficiënt, daardoor duurde het hele 'eetgebeuren' van voorgerecht tot en met dessert, een half uurtje. Jammer want dat gaf ons niet het idee dat we op vakantie waren, in een restaurant, maar eerder dat we in een kantine zaten. Na 2 dagen zijn we in een ander restaurant gaan eten en dat was verrukkelijk. De kamer had verschillende extra's, tv.. Kluisje..airco, waar je wel eerst voor moest betalen. De badkamer was niet klein maar toch was er geen ruimte om de spulletjes uit de toilettas neer te zetten.

Nu ook nog iets dat we positief vonden:het hotel was schoon en fris en de eigenaresse

had veel praktische kennis die ze graag deelde

Gewoon Goed

mike, 2-8-2011

Hotel Brotas is een 3*Hotel met 4* eten en 5* service super goed voor een 1* prijs. Hoe kan dat ??????????? . Wij heb echt genoten van ons verblijf in de hotel Brotas. Rimini is een grote strand vol met zonebedden en parasols en mensen . Ga naar de oudstad zelf vond het de best von Rinini

geweldig genoten

yolanda, 17-7-2011

we hebben het goed naar onze zin gehad geweldige mensen ze doen echt alles voor je ze zetten gelijk een bed erbij in onze kamer voor onze dochter die naar ons toe kwam om haar verjaardag te vieren de kamers zijn wel klein maar ja je slaapt er alleen maar want er is genoeg te doen zonde om op je kamer te zitten geweldig genoten komen zeker nog een keer terug
        Gereisd met partner in juli 2011

geweldig hotel

Bea en Linda, 3-7-2011

Net 2 weken terug van een fantastische vakantie in rimini en hotel brotas.Hier komen wij zeker weer terug!!!wij delen de mening zoals onze reisgenoten hier onder vermeld hebben.De gastvrijheid en het eten was helemaal toppie.Ook het terras voor het hotel is erg gezellig.Dit hotel is zeker een aanrader!!!!!!!!
        Gereisd met partner in juni 2011

Een heerlijke vakantie

Karin en Evelien, 23-6-2011

Ook wij waren in Brotas met voorgaande groepdeelnemers en ook wij hebben een uitstekend verblijf gehad. Vlakbij het strand, eten gevarieërd en smaakvol, klant en servicegericht. Kamers zijn eenvoudig, niet groot maar wel schoon en een ietwat klein formaat handdoek. Karin en Evelien
        Gereisd met vrienden in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brotas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brotas in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brotas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brotas scoort een 8.73 uit 10 op basis van 69 reviews.