Hotel Brig ***

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Brig in het Nederlands

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Rosanne, 31-8-2009

Hotel is ideaal voor jongeren. Het is niet supergroot of uitgebreid maar alles is aanwezig. Airco werkt fantastisch! Het is inderdaad wel waar dat niet elke kamer een balkon heeft, wat best onhandig is.

Eten is goed, elke dag een groente-buffet, voor- en hoofdgerecht en als nagerecht meestal vers fruit.

Ligging is ideaal, in 10 stappen op de boulevard en aan het strand. Tevens rijdt er om de paar minuten een bus die je naar andere stukken van Rimini (of zelfs andere dorpen/steden eromheen) kan brengen.

Enige minpuntje is dat je goed je waardevolle spullen moet opbergen.

Bij ons was er namelijk een schoonmaakster die niet helemaal eerlijk was (oftewel geld en kleding steelt). Deze is op het einde van onze vakantie dan ook ontslagen.

Al met al is het een prima accomodatie, zeker voor de lage prijs die je betaalt om er te overnachten.

Gereisd met partner in augustus 2009

Niet aan te raden

Peter, 20-8-2009

Zaten met vier personen in een klein kamertje en de douchekop staat boven de wc dus in principe douche je zittend. Ook de deur lag er half uit.

Er zijn kamers die naar behoren zijn maar de meeste kamers zijn van zeer zeer zeer slechte kwaliteit.

Laat je ook niet verleiden door faciliteiten die op internet worden aangeboden:

- er is geen zwembad

- er is geen jacuzzi

- er is een stang met gewichten eraan, dus geen fitness centrum.

Tevens is het eten van zeer slechte kwaliteit. Hier werd ook door andere bewoners over geklaagd.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Dit nooit meer

Willem, 7-8-2009

Een echte afrader dit hotel. Je zit weliswaar dicht bij de Blow Up en de Life, maar de gemiddelde leeftijd van de mensen in het hotel is 70, en al die mensen klagen ook nog eens als je het waagt om rond 4 uur 's nachts herrie te maken. Vervolgens wordt je zelf rond 8 à 9 uur wakker door ouderen op de gang... Het eten is zeer slecht, we hadden ham die al half beschimmeld was en voor de rest smaakte het ook nergens naar. Hotelkamers zijn er niet allemaal met een balkon, wij hadden 2 kamers zonder zelfs. In de douche staat de schimmel, als je pech hebt zakt het bed een halve meter door als je erop gaat liggen. Ook van de faciliteiten die er zijn moet je niet te veel geloven. Er zou een fitness-centrum zijn, samen met een sauna. Dit alles bevindt zich op het solarium, waar dan blijkt dat alles wel in een zeer slechte staat is. Ook mag je daar alleen 's ochtends komen, als je slaapt dus.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Nooit meer

Willem, 7-8-2009

Een echte afrader dit hotel. Je zit weliswaar dicht bij de Blow Up en de Life, maar de gemiddelde leeftijd van de mensen in het hotel is 70, en al die mensen klagen ook nog eens als je het waagt om rond 4 uur 's nachts herrie te maken. Vervolgens wordt je zelf rond 8 à 9 uur wakker door gezellig keuvelende Italiaanse ouderen op de gang... Het eten is zeer slecht te noemen, we hadden ham die al half beschimmeld was en voor de rest smaakte het ook nergens naar. Hotelkamers zijn er niet allemaal met een balkon, wij hadden 2 kamers zonder zelfs. In de douche staat de schimmel, als je pech hebt zakt het bed een halve meter door als je erop gaat liggen. Ook van de faciliteiten die er zijn moet je niet te veel geloven. Er zou een fitness-centrum zijn, samen met een sauna. Dit alles bevindt zich op het solarium, waar dan blijkt dat alles wel in een zeer slechte staat is. Ook mag je alleen 's ochtends op het solarium komen, iets waar je weinig aan hebt, aangezien je dan meestal nog probeert te
    Gereisd met vrienden in juli 2009

Goede prijs en kwaliteitsverhouding

Diana, 3-7-2009

Onze kamer zag er niet vies uit maar wel eenvoudig. Maar daar hadden we ons al op ingesteld.

Er wordt netjes op de site over de juiste info gesproken. Er staat nergens vermeld dat er een zwembad aanwezig is.

Eten was inderdaad niet geweldig, goede afwisseling in de omgeving.

Al met al prima vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2009

S. Rosenbach, 26-8-2007

Afschuwelijk! Miserabele kamers, vies, klein, de muren bekleed met schimmels. De badkamer te klein, waardoor je douched boven de toilet. Op de vloer beschimmeld linoleum. Echt te vies voor woorden. Geen zwembad en geen parkeergarage cq goede parkeergelegenheid zoals wel beloofd in de folder en op hun internetsite. De ontbijttafel in een smerige kelder was te ranzig voor woorden. Wij hadden 4 dagen geboekt, maar zijn na 1 nacht gillend weggelopen.
    Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brig bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brig in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brig scoort een 3.29 uit 10 op basis van 7 reviews.