Appartement Residence Giardino

Onvoldoende

5 reviews over Appartement Residence Giardino in het Nederlands

nooit weer, waardeloos

Herman petra, 22-9-2008

Het appartement was erg smerig, waar we schoonmaak kosten voor betaald heben weten we niet. Het appartement ligt in een buitenwijk, geen gezelligheid en tussen italianen in die vast in deze appartementen wonen. Het zwembad moet je pp 3 euro betalen, gaat tussen 13 en 15.30 uur dicht. waardeloos. Riccione was wel goed, maar als je de viale dante 10x gezien hebt ben je er wel zat van.

Alleen het strand was uitstekend.

Verder absoluut niet aan te raden.

Gereisd met partner in september 2008

Erg slecht!

CC, 18-9-2008

Wat een drama! De vering van het bed piepte zo dat als 1 van ons zich omdraaide je er wakker van werd... Na 1,5 nacht verkast naar de doorgezakte slaapbank. Ook niet echt bevorderlijk voor je nachtrust. Ook deed de koelkast het slecht. Zwembad zijn we niet geweest. Onhandig dat deze dicht is tijdens de Siesta en dat je er apart voor moet betalen! Ook zijn de bijkomende kosten (electra/gas) extreem hoog, check dit vooraf goed!! Wij gaan hier NOOIT meer terug... Riccione op zich leuk plaatsje, maar de appartementen niet!
Gereisd met partner in augustus 2008

W. Smit, 6-8-2007

appartement is erg klein, wel schoon en goed gelegen. beetje aftandse indruk
Gereisd familie in augustus 2007

fred, 29-7-2006

Goede wijn behoeft geen krans! Keurig ingericht appartement. De middenstand met italiaanse lekkernijen letterlijk om de hoek. Mega zwembad waarvoor weliswaar apart betaald dient te worden en van 13.00 tot 15.30 uur gesloten is. Siesta! Het strand en de Viale Dante met -luxe- winkels open tot in de late uurtjes is echt vakantiepezier. Tot slot, als je niet over nederlanders wenst te struikelen is deze bestemming gewoon een absulute aanrader.
Gereisd familie in juli 2006

Kluggies, 23-3-2006

Erg slecht ingericht appartementen! Het blijken woonappartementen zijn en bewoners verhuren deze aan vakantiegangers. Het appartement waar wij in kwamen was erg smerig de omschrijving klopte niet. Meubels waren kapot, de rolluiken waren kapot, de koelkast maakte ontzettend veel lawaai, bedden erg slecht, de matrassen hebben we op de grond neer moeten leggen! Het zwembad gaat op het warmste moment van de dag dicht... eigenlijk baalden we ontzettend! Na een telefoontje naar touroperator werden we benaderd door het toeristen buro en konden we een totaal anders appartement uitkiezen, niet op het zelfde complex maar een echt vakantieappartement!

Dit is dus echt geen aanrader, het andere appartement wat men aanbod echter wel!!

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Giardino in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Giardino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Giardino scoort een 4.2 uit 10 op basis van 5 reviews.