Hotel Alexandra Plaza ****

8,1

11 reviews over Hotel Alexandra Plaza in het Nederlands

Ver van het Centrum

connyank, 2-9-2015

Het zwembad is klein. Het kinderzwembad was deze week gesloten toen wij er waren. Tijdens diner, altijd dezelfde tafel. Ook op het strand altijd dezelfde bedjes. We waren er in juni, het was erg rustig. eerste 3 dagen 10 gasten, in het weekend kwam er een bus bij. Dit is het laatste hotel in de rij en zeker 3 km van het centrum. Eten is goed maar het keuze menu is minimaal. Personeel spreekt geen Engels dus geen aanspraak, communicatie is lastig. verder zijn ze wel vriendelijk. Eigenaresse heeft alleen belangstelling voor Italiaanse gasten
Gereisd met partner in juni 2015

Heel fijn, no nonsens

Marc, 17-8-2014

Fijn no nonsens hotel met lekker eten
Gereisd anders in januari 2014

Super vakantie, zeker in het voorseizoen.

Wendy van Creij, 3-6-2012

Wij zijn net terug van een super leuke vakantie in Alexander Plaza. Omdat het nog het voorseizoen betrof (1e week juni) was het erg rustig. Ligging is prima direct aan het strand (met eigen ligbedden). Zwembad was nog echt koud. Dagelijks wezen fietsen met de fietsen van het hotel. Vooral bij de haven en de winkelstraat erg gezellig. Wij waren er met een zoontje van negen en deze werd door het personeel echt in de watten gelegd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is prima, vier gangen keuze menu met echte Italiaanse gerechten. Ook vaak hapjes in de tuin of wat lekkers bij een drankje. Wij gaan zeker terug! Wij hadden een gerenoveerde kamer met balkon op zijzeezicht.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alexandra Plaza bij:

Goed hotel op een mooie plek

Naushad Boedhoe, 19-10-2011

Vriendelijk en service-gericht personeel. Hotel ligt direct aan een mooi zandstrand. Wij waren er in de nazomer en toen was het gelukkig minder druk op het strand. Midden in de zomer moet het wel erg vol zitten. Sommige kamers zijn wel aan de kleine kant. Het hotel is schoon.
Gereisd met partner in september 2011

Zeer verzorgd strandhotel met excellente keuken

BM-ND, 9-6-2011

Zeer verzorgd hotel onder familiale leiding aan het strand, net buiten het centrum van Riccione. Ideaal voor strandvakanties of om op eigen houtje de streek te verkennen. Prima service en een excellente keuken: saladebuffet - 1e en 2e gang naar keuze uit een dagelijks variërende kaart met per gang telkens 4 verschillende keuzemogelijkheden - dessertenbuffet. Het merendeel van het personeel spreekt geen Engels of Frans (wel Duits), maar iedereen doet uitermate zijn best om je toch verder te helpen en in de meeste gevallen is er wel ergens een collega in de buurt die toch een mondje Engels verstaat. Kortom een absolute aanrader!
Gereisd met partner in juni 2011

Goed hotel!

Fam. Sneekes, 17-7-2010

Goed verzorgd hotel met een prima ligging, direct aan het strand. Je krijgt ook gratis twee strandbedden en handdoeken. Dit wordt echter niet verteld, hier moet je zelf naar vragen. Dat geldt voor meer dingen, ze leggen je weinig uit. Er wordt bijvoorbeeld niet uitgelegd waar je moet eten en dat je gratis fietsen kunt gebruiken! Daar moet je zelf allemaal achter komen. Communiceren is ook wat lastig, Italianen spreken nauwelijks Engels. Het eten is prima en je kunt dit zelf van de kaart kiezen. De kamers die nog niet gerenoveerd zijn, zijn netjes, maar wel wat krap. Ook zijn de bedden erg hard. Verder een prima hotel met een prachtige ligging bij het strand, op een paar minuten van het centrum van Riccione en in de buurt van Rimini.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Geweldig hotel op loopafstand van het centrum.

Penninx, 23-9-2009

Een goed hotel met lekker eten en goede service.

Direct aan het strand met eigen ligstoelen en parasol. Kamer met zijzeezicht. Geweldig. Zowel zicht op zee, kustlijn als land. Hotel is aan te bevelen. Goed verzorgd.

Gereisd met partner in september 2009

leuk hotel, heerlijk eten

slokkie, 10-8-2009

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel, de eigenaresse maakt het allemaal erg persoonlijk, wij hebben een feestavond gehad tijdens ons verblijf en een borrel met hapjes, erg gezellig en heerlijk!! voor de kinderen is het perfect, de tuin uitlopend zo het strand op, waar iedere avond een kinderdisco is en een grote speeltuin, de tuin is lekker rustig en de 2 zwembaden zijn prima. Het hotel zijn ze aan het verbouwen, de 1e week zaten we in een oudere type kamer en week 2 in een gereoveerde fantastische kamer, mooi itliaans design, als alle kamers zo worden dan is het echt een aanrade, helemaal met de prijs/kwaliteit verhouding!

We hebben vaak 'savonds in het hotel gegeten terwijl we naar de stad wilden gaan maar de keuken was echt fantastisch! wij hadden halfpension geboekt en konden aangeven of de lunch of diner werd gebruikt in het hotel. zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Typisch sfeervol Italiaans hotel pal aan de kust

J. Kruizinga, 9-7-2009

Fantastisch hotel net buiten Riccione direkt aan de kust , verzorgde en schone kamers , prima ontbijt buiten in de tuin en uitstekend eten ( tip : boek halfpension ).

Strand is goed verzorgd , eigen bedjes en speeltuin voor de kids.

Prijs / kwaliteit is prima : een goede espresso kost slechts 1.30!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Bijv. "Wat een topper"

erika, 2-6-2009

Ja, helemaal geweldig!!!! het eten is super. iedere dag schone bedden en schone badhanddoeken, heel goed!!!!

zeker een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alexandra Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alexandra Plaza in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alexandra Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alexandra Plaza scoort een 8.09 uit 10 op basis van 12 reviews.