Hotel Aldebaran ***

Aldebaran

1 review over Hotel Aldebaran in het Nederlands

dit is thuis komen !

philip fleurbaey, 25-1-2013

dit hotel werd geboekt om de ijsbeurs in Rimini te bezoeken ! We werden ontvangen door de eigenares , die ons direct in het Frans toesprak ( zeer uitzonderlijk in Italië ) . Op alle mogelijke manieren werden we wegwijs gemaakt in de stad ( lekkere en goede restaurants, plaatsen te bezoeken, weerbericht van de dag, ... ) De service en de vriendelijkheid van het personeel maken voor mij persoonlijk van dit 3 sterrren hotel , een up waardering naar 4 sterren !

Alles is aanwezig in de kamers : WC , douche, Tv , haardroger, .. en worden iedere dag gepoetst (bed linnen wordt niet elke dag vervangen , bedden worden wel opgemaakt )

Strand ligt op 150 m , winkel centrum / uitgangs buurt op 250 m , station ligt op 250 m , kortom hotel ligt heel centraal !

enige nadeel : kamers heel slecht geisoleerd , gesprekken van de geburen zijn vlot te volgen !

Toch is dit hotel een ECHTE aanrader door zijn vriendelijk , klantvriendelijk en behulpzaam personeel en het eten was lekker !

Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aldebaran in Riccione (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aldebaran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aldebaran scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.