Hotel Terme Beach Resort ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Terme Beach Resort bij:

2 reviews over Hotel Terme Beach Resort in het Nederlands

Top hotel

Guus, 20-8-2009

Ligging op het strand, werkelijk fenomenaal. Hotel is splinternieuw, prachtige badkamer met dubbele stortdouche. Hotel beschikt over dakterras (gratis), maar je kan beter op het strand gaan liggen (hotel bied parasol en bedjes aan tegen betaling). Hotel is wel gehorig, de obtbijtzaal is op de eerste verdieping en je hoort in je kamer de geluiden hiervan, net zoals dichtslaande deuren en het stofzuigen op de gang. Maar goed, verder is het 's nachts wel rustig en kan je dus prima slapen. Ligging maakte voor ons alles goed. In de omgeving zijn strandtentjes waar je kan eten. Hoitel van het restaurant is ook goed. Wees voorbereid op de grote hoeveelheid muggen!
Gereisd met partner in augustus 2009

prachtig gelegen

Katja Kruit, 3-10-2008

Het complex ziet er aan de voorkant niet uit, maar aan de achterkant ligt het prachtig aan de zee. Kamer was schoon en ruim, modern ingericht. Beetje kaal. Schuifpui open en we zaten aan het strand.

Boven (op 1-hoog) was een groot terras met leuke zitjes en ligbedden. Het zag er allemaal prachtig uit. Het enige nadeel was dat we er met zijn tweeën lagen en dat is na een dag super ongezellig. Er was niets meer te doen. We konden 's avonds in de buurt ook niet meer eten. Alles was dicht. Na 15 september moet je niet meer naar deze streek gaan. Het is dan over. We zijn dus ook voortijdig vertrokken. Maar dat lag niet aan het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terme Beach Resort in Ravenna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terme Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terme Beach Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: