Camping Villaggio dei Pini ***

WebsiteLink naar website

3 reviews over Camping Villaggio dei Pini in het Nederlands

vakantie vieren tussen de Italianen

Ellie, 22-8-2017

We zijn hier beland en 3 nachten gebleven....ideale ligging t.o.v. het strand en de dorpjes ( waar je overigens ook heerlijk kan eten). Er zijn 2 sanitair gebouwen. Waarbij duidelijk een oud en nieuw gebouw is. Het nieuwe gebouw is prima maar het oude laat te wensen over. Verder lagen we hier rustig en waren de mensen vriendelijk.....een echte vakantie tussen Italianen want toen wij hier waren zeiden ze bij de receptie dat we de enige hollanders waren!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Simpele camping direct aan strand

M. Streefkerk, 13-9-2010

Zijn net terug van 2 weken Italië, waarvan één week op deze camping.

We hebben in een 2p sta-caravan gezeten, welke voor ons gevoel ruimer was opgezet dan een 6p sta-caravan! Caravan was dus ruim, bed was goed, alleen was de badkamer een beetje smoezelig (kitranden). Hier hebben we niet veel waarde aan gehecht, omdat het toch alweer het einde van het seizoen was. Je hoeft hier ook geen schoonmaakkosten en/of borg te betalen! Auto mocht overigens bij de plaats staan.

De camping; gezellige Italiaanse camping met veel vaste plaatsen. Direct aan strand, dat tevens lekker ruim is! Helaas viel het restaurant ons wat tegen. We zijn wat echte Italiaanse restaurants (TL verlichting etc.) gewend, maar dit was echt minimaal. We hebben menig toerist weer op zien staan omdat doordeweeks geen pizza's geserveerd werden, maar alleen in de weekenden. We vermoeden dat dit alleen buiten het seizoen is.

Kortom; een echte Italiaanse camping. Wij hebben ervan genoten in ieder geval

Gereisd met partner in augustus 2010

Direct aan het strand

Mare, 11-9-2009

Deze camping ligt direct aan het strand en dat maakt de camping ideaal voor kinderen. Het strand is ruim en je kunt er gewoon met je eigen spullen gaan zitten (geen verplichte huur). De zee is heel rustig en loopt geleidelijk af. Zoals op de meeste Italiaanse campings zijn de plaatsen klein. Er staan vooral Italiaanse families, veel Nederlanders kom je er niet tegen. Er is animatie voor de kinderen, maar alles in het Italiaans. Het sanitair is weliswaar oud, maar er is altijd warm water en het schoon.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio dei Pini in Punta Marina Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio dei Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio dei Pini scoort een 7.11 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: