7,8

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping)*** bij :

20 reviews over Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping) in het Nederlands

Superleuke camping vooral met stacaravans

Rogier, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ruim opgezette camping vooral met stacaravans. Veel ruimte tussen de caravans en weinig last van de buren. Nieuw zwembad met diverse glijbanen voor de kinderen (staan nog niet op de foto's op hun website!). Het zwembad is open vanaf 10:00 uur tot 19:00 uur. Op maandag open vanaf 13:00 uur. Goed toezicht dat ook optreed wanneer nodig. Gelukkig is een badmuts niet nodig. Bedjes moet je inderdaad huren en daardoor niet dat irritante 'handdoekje leggen'. Ook zonder bedje, voldoende (schaduw) plek om met je handdoekje te zitten of te liggen. Geen hinderlijke animatie. Enkel 's avonds tussen 21:00 - 22:00 kinderdisco en aansluitend een voorstelling van een uurtje voor de oudere kinderen en volwassenen. Na 23:15 uur is het stil op de camping. Het privé strand van de camping ligt pal aan de camping en dus ideaal. Bij de luxere stacaravans zijn 2 vaste bedjes en een parasol bij het strand bij de prijs inbegrepen. Over het algemeen vriendelijke mensen die allemaal redelijk tot goed Engels spreken. Animatie is meeste in het Italiaans, maar dat is niet gek wanneer ca. 50% van de gasten Italianen zijn. Verder een mix van Denen, Zwitsers, Fransen, Belgen en Nederlandse gasten op de camping. Bij het animatie team was 1 Nederlandse jongen.

Prima supermarkt met hele ruime openingstijden. Restaurant ook goed. Afhalen kan soms wat duren wanneer het druk is. Bij het restaurant oogt het soms wat hectisch, maar dat is de 'Italiaanse stijl'. Wi-Fi vind je op meerdere plekken op de camping. Indien je geluk hebt (zoals wij) zelfs in de caravan een prima bereik. De grotere camping tegenover (Camping Adriano) is van dezelfde eigenaar en hier vind je o.a. fitness toestellen, een grotere supermarkt, een grotere speeltuin en een groter zwembad dat meer voor tieners is. Ook fietsenverhuur. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten op beide campings.

Bij aankomst kregen we van die bandjes om te dragen, echter een groot deel van de gasten doet dat niet en ook wij hebben ze niet omgedaan. Daar is ook nooit iets van gezegd.

Veel stacaravans hebben een parkeerplaats bij de caravan. Enkele luxere caravans zijn autovrij en die kunnen ideaal parkeren bij de Camping Adriano waar overdekte schaduwparkeerplaatsen zijn. Sowieso is er veel groen op de camping, waardoor er ook veel schaduw is. Toen wij er waren was er een hittegolf in de regio. Doordat je bij de zee zit en veel schaduw hebt, hebben wij hier weinig last van gehad. De temperatuur was heerlijk en dragelijk.

Kortom, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en bevelen deze camping van harte aan!

goed camping

mollema, 9-8-2017
  • Onderkomen10

Wij zaten in een nieuwe stacaravan super 6 personen achter op de camping mooi rustig en niet te veel in de zon. Wifi werd deze week volledig aangelegd op de camping zodat je overal kan internetten. schone camping met heel veel stacaravans. overwegend wordt er Italiaans gecommuniceerd maar met Engels is het prima de toen en helpen ze je graag. Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van de camping er tegen over. daar is een groter Zwembad en is het beter uit te houden tijdens drukke dagen. Lekker dicht bij het strand en alles is er te krijgen. de omgeving is niet echt uitdagend, maar daar hadden wij geen last van een relaxt vakantie was het.
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige camping

Fam. Gubbels, 9-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben 12 dagen een stacaravan gehuurd op deze camping. De camping is van alle gemakken voorzien. Mooi schoon zwembad. Restaurant met afhaalmogelijkheid. Strand is op 50 meter afstand. Entertainment is zeer actief met programma's op het strand, bij het zwembad en 's avonds. Dat houdt de camping levendig.

Het enige minpuntje was dat het personeel van zowel restaurant als supermarkt niet heel erg vriendelijk was.Bovendien leek het personeel van het restaurant haast te hebben en over weinig geduld te beschikken (zal wel iets met de Italiaanse mentaliteit te maken hebben).

De Receptie en de gastvrouw van touroperator waren echter supervriendelijk, hulpvaardig en vooral de gastvrouw sprak enorm goed Engels en Duits. Geen vraag was te veel en als er al problemen waren, werden die keurig opgelost.

Camping en stacaravans zijn absoluut een aanrader !!

Gereisd familie in juli 2017

Leuke familiecamping voor de strandganger

Rowejulu, 7-8-2017
  • Onderkomen8

Typisch Italiaans van opzet dus de verblijfsunits staan redelijk dicht op elkaar. De spreektaal is en blijft Italiaans maar met Engels en Duits kom je een heel eind. Het animatie team is meer dan actief en zorgt ervoor dat diegene die daar behoefte aan heeft, ruim aan hun trekken komt. Verder is het eten ruim voldoende en naast het restaurant op de camping heeft de eigenaar ook een tweetal restaurants op het strand, zeker een aanrader. De omgeving is niet bijzonder maar als je er de tijd voor neemt dan liggen er zat leuke steden op auto afstand. Voor de liefhebbers is een bezoek aan Ferrari, Lamborghini, Maserati en Pagani zeer zeker een aanrader.

Heerlijke vakantie

Fam. Breen Stellendam, 18-8-2016
  • Onderkomen10

Via touroperator een vakantie geboekt op deze camping. We hadden een warme ontvangst. Camping schoon en netjes. Chalet prima in orde. Wij hadden de exclusive uitvoering met twee badkamers en drie slaapkamers. Aanrader voor gezin met 4 kinderen. Wat een prachtige caravan. Het kwam precies overeen met hetgeen werd beloofd. Zwembad super in orde, wel strenge badmeesters, maar zeker niet overdreven. Het strand ook dichtbij, dus dit zit wel goed. De omgeving is op zichzelf niet zo bijzonder, maar Punta Marina ligt dichtbij mooie plekjes, dus even in de auto en je bent zo op een andere locatie, zoals Venetië of San Marino. Jammer dat er alleen Wifi bij het restaurantje is en niet in de caravan. Ook de muziek van het entertainment team duurt tot laat in de avond en staat erg hard. Je hoort het over de hele camping. Je went er wel aan, maar 's avonds is het niet rustig. Wij hebben er niet zoveel hinder van ondervonden, maar het zou zeker MINDER mogen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd familie in juli 2016

Super leuke camping voor gezinnen

Deborah, 9-8-2016
  • Onderkomen8

Wij hebben via een touroperator een stacaravan geboekt, en bij aankomst waren wij zeer tevreden. Een hele mooie stacaravan met veranda en luifel, deze hele camping heeft stacaravans met luifel en veranda. Daarnaast is de camping klein, maar heel overzichtelijk. Alles wat je nodig heb, is aanwezig, restaurant, supermarkt Zwembad schoon, je betaald voor bedje, hierdoor is er geen handdoekje leggen. Animatie is voornamelijk in Italiaans, maar er is ook 1 Nederlands meisje aanwezig, maar de kindjes vonden het super leuk! Leuk animatie team. Je mag gebruik maken van de faciliteiten van Camping Adriano aan de overkant, deze camping is groter en drukker, maar heel leuk voor de afwisseling. Ook heb je hier een grotere supermarkt. Strand is direct aan camping( 1 weggetje oversteken en pad bewandelen) en je bent er! Mooi strand, je kan bedje huren, maar er is ook een vrij strandje. Leuke Beach clubs, waar je lekker koffie kan drinken, ijsje eten maar ook bij 1 van de 3 Beach clubs heerlijke visgerechten kan eten. Omgeving is niet spannend. Mits je een dag naar Riccione ( uur rijden) of Ravenna gaat, maar wij hebben ons prima vermaakt met 2 kleine kinderen. Oh ja Lidl zit op 10 min rijden van de camping! Iedereen veel plezier die erheen gaat!
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk plek!

Fam.Deelman, 17-3-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Leuke camping overzichtelijk mooi zwembad.

Wij vonden het een prima idee om te betalen voor je bedje. Altijd plek vriendelijk personeel. Wij verbleven in een lodge tent van een r.o. Eerste plekje vlak bij animatie en restaurant. Voordeel altijd wifi nadeel elke ochtend laden en lossen van de vrachtwagen om bij de supermarkt verse levenswaren te brengen. Lekker dicht bij zee. Wij zijn naar venetië en ravenna geweest echt de moeite waard.

Fijne strandcamping

MBeck, 31-7-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Net terug van 11 dagen op deze camping. Wij verbleven in een lodgetent van touroperator die van alle gemakken was voorzien. Deze kleinschalige camping vonden wij meer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, onze zoon van 9 heeft zicht prima vermaakt, maar voor onze 2 pubers van 13 en 15 was er niet veel te beleven. Animatie is allemaal in het Italiaans, 1 nederlands meisje bij de miniclub. De spar supermarkt op de camping is niet ruim gesorteerd, maar voor een vers broodje en wat beleg prima te doen.Ideaal is de korte afstand naar het strand waar men werkt met een reserveringssysteem voor de bedjes. De 1e rij (dichtst bij de branding is het duurst), hoe verder je naar achter ligt, hoe minder je betaald. Wij waren voor 8 dagen 100 euro kwijt voor 2 bedjes incl. parasol aan de 1e rij.

mooie camping

debby, 29-7-2015
  • Onderkomen9

Net terug van een heerlijke warme week op deze camping. Wij hadden een caravan gehuurd via touroperator. Prachtige caravan met airco erg mooi. Alleen is het contact persoon via touroperator een franse dame die geen woord over de grens spreekt. Wij hebben het er prima gehad. Zwembad en animatie zijn leuk. Bij de miniclub ook nederlandse begeleiding. Bij het restaurant op de camping is het heerlijk eten en je loopt zo naar het strand. Wij zijn eigenlijk vooral bij het zwembad geweest. Waar je voor 2 euro pp een ligbed kan huren (parasol is gratis). Hierdoor geen handdoekjes leggen. Omgeving valt een beetje tegen. Punta Marina is aan te lopen. Lido Adriano is net te ver om te lopen. Beide plaatjes zijn niet veel bijzonders. Ravenna en San Marino zijn erg leuk om te bezoeken. Venetie is met 2 uur en 45 minuten toch wel ver weg.

"Bellissi"ma....."

Marcel Toet, 31-8-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Evenals vorig jaar nu ook weer dit park aangedaan. De kids wilde dus terug hetgeen geschiedde. Het park ons bekend maar nu met een geheel nieuw zwembad. Groot genoeg. Maakte gebruik van lodgetent. Pal tegenover zwembad en animatie. Verder geen bijzonderheden. Een mooi park. Wie weet 2015 weer....!!!
Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping) in Punta Marina Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping) scoort een 7.76 uit 10 op basis van 26 reviews.