Hotel San Marco & Formula Club ****

Hotel San Marco & Formula Club
San Marco & Formula Club
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel San Marco & Formula Club bij:

5 reviews over Hotel San Marco & Formula Club in het Nederlands

Mwahhh...

Gezin, 20-8-2017

Op zich een aardig hotel maar erg ver van het centrum van Parma. Ligging aan de autoweg is dan wel weer handig. Hotel werd gerenoveerd waardoor het restaurant buiten gebruik was. Geen zwembad. Matige airco. Huisdieren zijn toegestaan en daar moet je maar net van houden. Wij niet dus.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Perfect Hotel voor doorreizen of zakelijke reis

Jan, 18-7-2014

Mooi Hotel, vlak bij de autostrada, prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Mooi, schone kamers in een rustige omgeving.
Gereisd met partner in juni 2014

Ideaal als je op doorreis bent

fran, 22-4-2014

Wij hebben dit hotel geboekt om een nachtje te slapen en door te rijden. Ik vond de keuken beperkt, klein restaurant. Wel mooi ontbijtbuffet. Kamers zijn in orde!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Prima

Peter, 20-8-2010

Als tussenstop voor vakantie overnacht in dit hotel. Super ligging! Je draait bij Parma Ovest de autostrada af en je rijdt bijna direct op het hotel na 200 meter. Van de autostrada hebben wij 's nachts niks gehoord. Het is qua prijs/kwaliteit best prima. Muren zien er inderdaad beroerd uit en de lift is niet conform Nederlandse standaard. Badkamer is netjes en prima. Bedden zijn goed. Ontbijt is zeer uitgebreid, maar die sappen zaten verkeerd om en dat apparaat deed het maar niet. Luigi, de man die het ontbijt klaar zet, heeft er maar slapeloze nachten.
Gereisd met partner in januari 2010

Steriel

Norbert, 13-3-2009

op zakenreis dit hotel gereserveerd. Ligging uitstekend, dichtbij snelweg. groot hotel, groot ongezellig restaurant. 4 sterren hotel, maar volgens mij ontbrak het een beetje aan onderhoud. Tapijt versleten, muren slecht geverfd.

eten was bar en boos; ik ben beter gewend in Italië.

Kamer schoon; badkamer mega-groot en smaakvol ingericht. de kamer zelf steriel ingericht. daar moet je van houden.

Personeel vriendelijk en attent.

Gereisd zakelijk in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Marco & Formula Club in Noceto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Marco & Formula Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Marco & Formula Club scoort een 7.63 uit 10 op basis van 5 reviews.