Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Ca'Gioiosa in het Nederlands

Ca' Gioiosa is een unieke vakantiebestemming!

Rob en Hemmy, 9-7-2009

Ca' Gioiosa in de omgeving van Monteveglio is werkelijk een unieke vakantiebestemming. Het ligt heel centraal in de schitterende heuvels vlakbij Bologna. Parma, Ferrara, Ravenna en Mantua zijn erg goed te bereiken. Alhoewel we al heel wat vakantiehuisjes gehuurd hebben, hebben we nog nooit zo'n geweldige gastvrouw als Fiona ontmoet. Geen inspanning is haar te veel om het haar gasten naar hun zin te maken. Ca' Gioiosa is een prachtig, rustig huis gelegen op een heuvel. De vakantiewoning beslaat de gehele bovenverdieping en heeft een eigen opgang. De drie slaapkamers zijn ruim en hebben ieder een eigen badkamer. Het vakantiehuis is echt van alle gemakken voorzien. Ook is er een grote tuin met een groot terras, een klein zwembad, een schommel en een glijbaan. Fiona nam ons mee naar de mooiste plekjes in de nabije omgeving en heeft heerlijk voor ons gekookt. Verder zijn er vlakbij Ca'Gioiosa veel goede restaurants. Wij hebben kortom ontzettend genoten van onze vakantie in Ca Gioiosa
Gereisd familie in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ca'Gioiosa in Monteveglio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ca'Gioiosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ca'Gioiosa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.