Camping Battaglina

5,9

3 reviews over Camping Battaglina in het Nederlands

Relaxed

Linde, 11-8-2017

Achter een oud landhuis aan een landweggetje ligt de camping. Je wordt hartelijk ontvangen door de vriendelijke beheerders.

Er is een groot veld voor tenten, caravans en campers en een veld waar de auto's kunnen staan.

Bij het huis is een patio gebouwd met picknicktafels. Ook staan daar koelkasten voor de gasten. Regelmatig leggen de beheerder en boeren daar oogst (tomaten, courgettes en nectarines) neer voor de kampeerders.

Verder zijn er allerlei (lig-) stoelen en parasols bij het zeer eenvoudige zwembad die gebruikt mogen worden.

Naast het huis is een terrein met ouderwetse speeltoestellen en een grote trampoline.

Alle voorzieningen zijn uitermate eenvoudig en hebben wat meer onderhoud nodig, maar waarschijnlijk zou dat de relaxte sfeer die er op de camping heerst niet ten goede komen.

De camping ligt heel gunstig ten opzichte van de prachtige steden Ravenna, Bologna en Venetië en de Adriatische kust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heel apart

Suzzwa, 25-7-2017

Op het eerste gezicht een mooie camping met veel ruimte. Heel beperkt sanitair, 1 douche en toilet in een noodgebouw. Lastig als de andere gasten de deur op slot doen om daar om te kleden na het douche. Zo kan je niet van het toilet gebruik maken. De badkamer in het landhuis is onhygiënisch, zelfs een bakje met oranje vocht en dooie vliegen erin onder de radiator. Wij wilde afwassen, kon door zelf een bak onder de douche te zetten. Of in het landhuis, waar ik nergens iets durfde neer te leggen, heel vies.

Toen wij ons wilden inschrijven, werd het formulier aan de kant geschoven en gezegd dat dat later wel kwam. Eerst een goed gesprek, waar wij geen zin in hadden. Wij wilden graag op pad om een restaurant te zoeken.

Daar hadden ze nog wel tips voor, maar na 1 blik op het restaurant en de keiharde muziek te horen, keerden we gelijk om.

Veel muggen, onaantrekkelijk zwembad, geen ontbijt. Bij betaling moest je zelf aanvinken waar je gebruik van had gemaakt. Welke plek (camperplek of tent), zorgde voor onnodige verwarring. Ook nog aan de prijs.

Gereisd met partner in juli 2017

Toppertje

janneke verbroers, 5-1-2014

Gunstig gelegen, lekker landelijk te midden van alle bezienswaardigheden erg gast vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Battaglina in Mezzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Battaglina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Battaglina scoort een 5.94 uit 10 op basis van 3 reviews.